Café de Download
Citaat van William op 3 oktober 2009, 07:20Weed blowen is wel relaxed, alleen je verwacht er meer van meestal
Bij een paar trekjes werd ik al stoned. :-[
Morgen ga ik trouwens naar walibi, heb er erg zin in
Weed blowen is wel relaxed, alleen je verwacht er meer van meestal Bij een paar trekjes werd ik al stoned. :-[
Morgen ga ik trouwens naar walibi, heb er erg zin in
Citaat van Robin op 3 oktober 2009, 09:45Dus... maar je lag wel op iemand zijn schoot!
Achjoh, dan maakt 't ook helemaal niet uit als je een meisje een bloedneus slaat hé ;D
Best relaxt weekje gehad, tot nu toe dan! Wij zaten met een paar maten te blowen, komt mijn moeder langs gereden
Ik had haar 2-3 maanden geleden beloofd om minder te blowen, doe ik ook maar nu ben ik alsnog de lul, mag vanavond ook niet meer weg :-
@ Robin
Dan voel je jezelf een sadist, niet?
Dan moet je me wel even vertellen wat een sadist is
Nee, ik beleef geen plezier aan pijnigen, maar het voelde wel zo, hehe
Hash vooral. Niet veel wiet dus, soms een voorgedraaide van de shop want ik kan zelf niet draaien xD Maar ik doe het nu 2 -3 keer per week, bij mij in de klas doet zo'n beetje iedereen van de jongens het onder de pauzes door. Dat hoef ik niet.
Pff had je in de havo3/4 klas vorig jaar bij ons moeten kijken. Elke dag waren er wel een paar djunkies stoned in de les, zo slecht vind ik dat...
Dus... maar je lag wel op iemand zijn schoot!
Achjoh, dan maakt 't ook helemaal niet uit als je een meisje een bloedneus slaat hé ;D
Best relaxt weekje gehad, tot nu toe dan! Wij zaten met een paar maten te blowen, komt mijn moeder langs gereden
Ik had haar 2-3 maanden geleden beloofd om minder te blowen, doe ik ook maar nu ben ik alsnog de lul, mag vanavond ook niet meer weg :-
@ Robin
Dan voel je jezelf een sadist, niet?
Nee, ik beleef geen plezier aan pijnigen, maar het voelde wel zo, hehe
Hash vooral. Niet veel wiet dus, soms een voorgedraaide van de shop want ik kan zelf niet draaien xD Maar ik doe het nu 2 -3 keer per week, bij mij in de klas doet zo'n beetje iedereen van de jongens het onder de pauzes door. Dat hoef ik niet.
Pff had je in de havo3/4 klas vorig jaar bij ons moeten kijken. Elke dag waren er wel een paar djunkies stoned in de les, zo slecht vind ik dat...
Citaat van William op 3 oktober 2009, 19:58Ja, zelfs nu bij mij op school mensen, elke dag stoned onder de lessen. Beetje kansloos is het wel, op school kom je om te leren niet om niks te doen, anders kun je net zo goed thuis blijven.
Ja, zelfs nu bij mij op school mensen, elke dag stoned onder de lessen. Beetje kansloos is het wel, op school kom je om te leren niet om niks te doen, anders kun je net zo goed thuis blijven.
Citaat van William op 3 oktober 2009, 20:18Dan moet je me wel even vertellen wat een sadist is
sa·dist de; m,v -en iem die er ziekelijk genoegen in schept anderen te kwellen
sadist[zelfstandig naamwoord]
wie ervan geniet anderen pijn te doen
vb:de ontvoerder was een echte sadist
zelfstandig naamwoord: sa-dist
de sadist
de sadisten
het sadistje
Dacht dat je op het VWO zat......
de sadist
de sadisten
het sadistje
Citaat van Zombymario op 3 oktober 2009, 22:16Zo, ben wat aan het uploaden voor FTD. Maar ik ga naar bed. Doe mij maar een warm glaasje melk voor het slapen gaan :slaap:
Zo, ben wat aan het uploaden voor FTD. Maar ik ga naar bed. Doe mij maar een warm glaasje melk voor het slapen gaan :slaap:
Citaat van William op 3 oktober 2009, 22:41Dan moet je me wel even vertellen wat een sadist is
de sadist
de sadisten
het sadistje
En ik dacht dat jij op VWO zat. Je hoeft niet op VWO te zitten om te begrijpen wat de definitie van 'sadist' is, sterker nog, je hoeft niet eens goed Nederlands te kunnen spreken om op VWO te zitten.
de sadist
de sadisten
het sadistje
En ik dacht dat jij op VWO zat. Je hoeft niet op VWO te zitten om te begrijpen wat de definitie van 'sadist' is, sterker nog, je hoeft niet eens goed Nederlands te kunnen spreken om op VWO te zitten.