Café de Download
Citaat van Robin op 7 oktober 2009, 18:45Dan moet je me wel even vertellen wat een sadist is
sa·dist de; m,v -en iem die er ziekelijk genoegen in schept anderen te kwellen
sadist[zelfstandig naamwoord]
wie ervan geniet anderen pijn te doen
vb:de ontvoerder was een echte sadist
zelfstandig naamwoord: sa-dist
de sadist
de sadisten
het sadistje
Dacht dat je op het VWO zat......
Dus? Ik haal m'n examen echt wel hoor, en niet omdat ik 't woordje sadist niet weet;)
Dan moet je me wel even vertellen wat een sadist is
sa·dist de; m,v -en iem die er ziekelijk genoegen in schept anderen te kwellen
sadist[zelfstandig naamwoord]
wie ervan geniet anderen pijn te doen
vb:de ontvoerder was een echte sadist
zelfstandig naamwoord: sa-dist
de sadist
de sadisten
het sadistje
Dacht dat je op het VWO zat......
Dus? Ik haal m'n examen echt wel hoor, en niet omdat ik 't woordje sadist niet weet;)
Citaat van Tom op 7 oktober 2009, 23:51Net terug van Dream Theater! 't Was echt ge-ni-aal, die gasten zijn zo abnormaal goed! Beetje jammer van het wisselende voorprogramma: Unexpect (één of andere vorm van superzware goth metal), Bigelf (metal) en Opeth (death metal), maar ik heb me tijdens hun optredens maar een paar keer verveeld.
Unexpect had een crappe toetsenist, Bigelf blies een amp op en Opeth was over het algemeen wel OK (zeer professionele band), maar 't boeide me gewoon niet zoveel. Unexpect was toch een positieve toevoeging, we hadden verwacht dat ze niet zo goed zouden zijn. Nou ja, op de toetsenist na klopte die band in ieder geval wel. Dream Theater zelf was echter veel genialer dan de rest: Jordan Rudess is gewoon de synthmaster en John Petrucci is een ziekelijk goede soloplayer, vooral op arpeggio's. Al met al:
😀
, maar wel 50 euro.
Net terug van Dream Theater! 't Was echt ge-ni-aal, die gasten zijn zo abnormaal goed! Beetje jammer van het wisselende voorprogramma: Unexpect (één of andere vorm van superzware goth metal), Bigelf (metal) en Opeth (death metal), maar ik heb me tijdens hun optredens maar een paar keer verveeld. Unexpect had een crappe toetsenist, Bigelf blies een amp op en Opeth was over het algemeen wel OK (zeer professionele band), maar 't boeide me gewoon niet zoveel. Unexpect was toch een positieve toevoeging, we hadden verwacht dat ze niet zo goed zouden zijn. Nou ja, op de toetsenist na klopte die band in ieder geval wel. Dream Theater zelf was echter veel genialer dan de rest: Jordan Rudess is gewoon de synthmaster en John Petrucci is een ziekelijk goede soloplayer, vooral op arpeggio's. Al met al:
😀
, maar wel 50 euro.
Citaat van Marciej123 op 8 oktober 2009, 06:26« Antwoord #2412 Gepost op: Vandaag om 01:43:53 »
Zozo tom kan ook niet slapen
« Antwoord #2412 Gepost op: Vandaag om 01:43:53 »
Zozo tom kan ook niet slapen
Citaat van Duken op 8 oktober 2009, 08:07Is dit waar je heen was Tom? http://www.dreamtheater.net/ Nog nooit van die jongens gehoord, zal eens een album van ze zoeken O0
Is dit waar je heen was Tom? http://www.dreamtheater.net/ Nog nooit van die jongens gehoord, zal eens een album van ze zoeken O0
Citaat van William op 8 oktober 2009, 14:26Was maar gekheid
@ cancan toch geen vreemde ideeen he?
Dat net niet
@Tom
klinkt bruut, houd zelf ook van harde muziek waarbij je trommelvliezen heen en weer veren als een trampoline. Altijd mooi.
Was maar gekheid
@ cancan toch geen vreemde ideeen he?
Dat net niet
klinkt bruut, houd zelf ook van harde muziek waarbij je trommelvliezen heen en weer veren als een trampoline. Altijd mooi.
Citaat van Tom op 8 oktober 2009, 16:34Dat geldt voor mij als je het hebt over trance- of dancemuziek of nog erger, hardcore... Het ging me trouwens niet zozeer om het genre, maar om hoe goed die gasten live zijn. Ik weet niet of jullie ooit gehoord hebben van Jordan Rudess, maar als je zoekt naar goede toetsenisten is hij de eerste op je lijstje. En wat speel ik zelf? Juist, toetsen.
Elk optreden van hen is ook anders, dus je hoort nooit dezelfde muziek. Daarnaast komt er ook nog heel wat improvisatie bij kijken en dat alles maakt het voor mij een goede band. Zoals ik al zei kon het voorprogramma me niet heel erg boeien. By the way, ik ging met een aantal vrienden, dus dan maakt de muziek toch al niet heel veel uit.
Inderdaad DukeN, dat zijn ze. Hieronder even een vidje, dit is een van mijn favoriete nummers. Helaas speelden ze die gisteravond niet, maar dat was wel te verwachten omdat ze voor elk optreden bekijken welke nummers ze al eerder hebben gespeeld in de tournee, in de eerdere optredens in dat land en in de geschiedenis van optredens in omringende landen. Zo krijgen de mensen die vaak naar optredens gaan elke keer wat anders te zien.
By the way, Jordan Rudess speelt hier nog op een Kurzweil, maar hij gebruikt al langere tijd een Korg Oasys.
Dat geldt voor mij als je het hebt over trance- of dancemuziek of nog erger, hardcore... Het ging me trouwens niet zozeer om het genre, maar om hoe goed die gasten live zijn. Ik weet niet of jullie ooit gehoord hebben van Jordan Rudess, maar als je zoekt naar goede toetsenisten is hij de eerste op je lijstje. En wat speel ik zelf? Juist, toetsen. Elk optreden van hen is ook anders, dus je hoort nooit dezelfde muziek. Daarnaast komt er ook nog heel wat improvisatie bij kijken en dat alles maakt het voor mij een goede band. Zoals ik al zei kon het voorprogramma me niet heel erg boeien. By the way, ik ging met een aantal vrienden, dus dan maakt de muziek toch al niet heel veel uit.
Inderdaad DukeN, dat zijn ze. Hieronder even een vidje, dit is een van mijn favoriete nummers. Helaas speelden ze die gisteravond niet, maar dat was wel te verwachten omdat ze voor elk optreden bekijken welke nummers ze al eerder hebben gespeeld in de tournee, in de eerdere optredens in dat land en in de geschiedenis van optredens in omringende landen. Zo krijgen de mensen die vaak naar optredens gaan elke keer wat anders te zien. By the way, Jordan Rudess speelt hier nog op een Kurzweil, maar hij gebruikt al langere tijd een Korg Oasys.
Citaat van William op 8 oktober 2009, 22:16ben vanaf morgen 4 daggen weg met vrienden
:drank: :slaap: gedragen jullie je wel een beetje zonder mij
ben vanaf morgen 4 daggen weg met vrienden :drank: :slaap: gedragen jullie je wel een beetje zonder mij