Café de Download
Citaat van Pctje op 2 oktober 2009, 11:17Ik mag nog tot 5,
vervolgens tot 7 ff chille maar wel naar huis fietse half uur :'(
En dan weer werken <3
Ik mag nog tot 5,
vervolgens tot 7 ff chille maar wel naar huis fietse half uur :'(
En dan weer werken <3
Citaat van William op 2 oktober 2009, 11:36Vandaag om 11 uur uit, maar door een ongeluk met een trein in Eindhoven ging er geen trein terug en moest ik via Den Bosch, lekker laat thuis dus :geheim:
Vandaag om 11 uur uit, maar door een ongeluk met een trein in Eindhoven ging er geen trein terug en moest ik via Den Bosch, lekker laat thuis dus :geheim:
Citaat van Robin op 2 oktober 2009, 15:10Ik breng echt fucking ongeluk deze week:
Eerst lag ik bij iemand op schoot, toen rolde ik er vanaf en in mijn refelx raakte ik haar neus, dikke bloed neus geslagen bij een meisje :s
Vervolgens was 't fucking druk in de gangen op school, geef ik zo'n gast voor me ff een duwtje van loop is door, dikke ketting reactie valt uit eindelijk iemand op iemand die op krukken liep, EN DIE VALT VERVOLGENS OP IEMAND IN EEN ROLSTOEL, WTF!
Nou, toen bij de scooterdealer kwam ik een vriendin tegen, die wou laten horen dat d'r achterrem piept, rijdt ze weg, remt, gaat vol op d'r smoel. En vandaag stond ik even met haar te tanken bij 't tankstation, wordt een ander meisje uit me klas vol aangereden op de rotonde. Overal waar ik ben is dikke terror deze week.
Echt gebeurd dit allemaal... :-[
Ik breng echt fucking ongeluk deze week:
Eerst lag ik bij iemand op schoot, toen rolde ik er vanaf en in mijn refelx raakte ik haar neus, dikke bloed neus geslagen bij een meisje :s
Vervolgens was 't fucking druk in de gangen op school, geef ik zo'n gast voor me ff een duwtje van loop is door, dikke ketting reactie valt uit eindelijk iemand op iemand die op krukken liep, EN DIE VALT VERVOLGENS OP IEMAND IN EEN ROLSTOEL, WTF!
Nou, toen bij de scooterdealer kwam ik een vriendin tegen, die wou laten horen dat d'r achterrem piept, rijdt ze weg, remt, gaat vol op d'r smoel. En vandaag stond ik even met haar te tanken bij 't tankstation, wordt een ander meisje uit me klas vol aangereden op de rotonde. Overal waar ik ben is dikke terror deze week.
Echt gebeurd dit allemaal... :-[
Citaat van William op 2 oktober 2009, 20:58Best relaxt weekje gehad, tot nu toe dan! Wij zaten met een paar maten te blowen, komt mijn moeder langs gereden
Ik had haar 2-3 maanden geleden beloofd om minder te blowen, doe ik ook maar nu ben ik alsnog de lul, mag vanavond ook niet meer weg :-
@ Robin
Dan voel je jezelf een sadist, niet?
Best relaxt weekje gehad, tot nu toe dan! Wij zaten met een paar maten te blowen, komt mijn moeder langs gereden Ik had haar 2-3 maanden geleden beloofd om minder te blowen, doe ik ook maar nu ben ik alsnog de lul, mag vanavond ook niet meer weg :-
@ Robin
Dan voel je jezelf een sadist, niet?
Citaat van William op 2 oktober 2009, 21:42Heb nog nooit geblowd. heb wel veel vrienden die het regelmatig doen, wat voor weed rook je? WW?
Heb nog nooit geblowd. heb wel veel vrienden die het regelmatig doen, wat voor weed rook je? WW?
Citaat van William op 2 oktober 2009, 22:48Hash vooral. Niet veel wiet dus, soms een voorgedraaide van de shop want ik kan zelf niet draaien xD Maar ik doe het nu 2 -3 keer per week, bij mij in de klas doet zo'n beetje iedereen van de jongens het onder de pauzes door. Dat hoef ik niet.
Hash vooral. Niet veel wiet dus, soms een voorgedraaide van de shop want ik kan zelf niet draaien xD Maar ik doe het nu 2 -3 keer per week, bij mij in de klas doet zo'n beetje iedereen van de jongens het onder de pauzes door. Dat hoef ik niet.