do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 238 of 2.047Volgende

Ben alweer thuis van een saaie schooldag  :-[

Ik mag nog tot 5,

vervolgens tot 7 ff chille maar wel naar huis fietse half uur :'(

En dan weer werken <3

Vandaag om 11 uur uit, maar door een ongeluk met een trein in Eindhoven ging er geen trein terug en moest ik via Den Bosch, lekker laat thuis dus :geheim:

heb net g force gezien echt briljante film.  :lol:

Ik breng echt fucking ongeluk deze week:

Eerst lag ik bij iemand op schoot, toen rolde ik er vanaf en in mijn refelx raakte ik haar neus, dikke bloed neus geslagen bij een meisje  :s

Vervolgens was 't fucking druk in de gangen op school, geef ik zo'n gast voor me ff een duwtje van loop is door, dikke ketting reactie valt uit eindelijk iemand op iemand die op krukken liep, EN DIE VALT VERVOLGENS OP IEMAND IN EEN ROLSTOEL, WTF!

Nou, toen bij de scooterdealer kwam ik een vriendin tegen, die wou laten horen dat d'r achterrem piept, rijdt ze weg, remt, gaat vol op d'r smoel. En vandaag stond ik even met haar te tanken bij 't tankstation, wordt een ander meisje uit me klas vol aangereden op de rotonde. Overal waar ik ben is dikke terror deze week.

Echt gebeurd dit allemaal...  :-[

Dus... maar je lag wel op iemand zijn schoot!

Doet me aan een film denken, weet alleen effe niet meer welke :P

Best relaxt weekje gehad, tot nu toe dan! Wij zaten met een paar maten te blowen, komt mijn moeder langs gereden :o Ik had haar 2-3 maanden geleden beloofd om minder te blowen, doe ik ook maar nu ben ik alsnog de lul, mag vanavond ook niet meer weg :-

@ Robin

Dan voel je jezelf een sadist, niet?

Heb nog nooit geblowd. heb wel veel vrienden die het regelmatig doen, wat voor weed rook je? WW?

Hash vooral. Niet veel wiet dus, soms een voorgedraaide van de shop want ik kan zelf niet draaien xD Maar ik doe het nu 2 -3 keer per week, bij mij in de klas doet zo'n beetje iedereen van de jongens het onder de pauzes door. Dat hoef ik niet.

VorigePage 238 of 2.047Volgende