do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 237 of 2.047Volgende

Ahaa, je hebt al wat. :D

Xbox spel lost normaal € 65,- nu voor € 55,- spel + 12 maanden PU.

Normaal kost abonnement € 29,- Dan heb je dus het spel voor € 36,- minder toch?

Ahaa, je hebt al wat. :D

Jep, besteld op cdwow.nl.

Xbox spel lost normaal € 65,- nu voor € 55,- spel + 12 maanden PU.

Normaal kost abonnement € 29,- Dan heb je dus het spel voor € 36,- minder toch?

MW2 kost voor de Xbox € 51,99 als je een beetje verder zoekt. Maar als je toch al van plan bent MW2 te kopen, dan heb je PU voor €3 nog wat. Dan zou ik zeker daar voor gaan.

Ik wacht nog even totdat de nieuwe Cod te koop is via steam. Ik vind dat echt een heerlijk systeempje. Toch is het gek dat alle games die ik legaal koop ook download... Maar het werkt gewoon heel fijntjes O0

edit:

Kijk ik net op cdwow:

http://www.cdwow.nl/games/PC/CALL-OF-DUTY-MODERN-WARFARE-2/dp/4759415

Kost hij daar maar € 30,99! Dat is vast weer goedkoper als steam... misschien toch maar daar kopen dan.

Bah lauwe thee.

Koffie is hier vandaag ook niet zo te pruimen. Ach, ik moet om 14.30 bij de huisarts zijn voor het nakijken van mijn ingegroeide teennagel :(

Ah nog steeds niet verholpen? Bij mij is het uiteindelijk gestopt. De puist kwam uit tijdens het xbox spelen hele controller onder haha.

Wat zou dat een fijn gevoel zijn geweest! Bij mij wilt hij maar niet knappen. En ik heb alleen maar vocht, als ik me voet stoot doet t echt pijn.

Er zit niks anders op als een bezoekje aan de huisarts. Misschien dat die even de boel kan uitzuigen ;)

De druk was wel in 1 keer weg :). Maar naar de huisarts is wel het best na al die weken.

henkhenk heerlijk stage zeg  :s

VorigePage 237 of 2.047Volgende