Café de Download
Citaat van William op 29 september 2009, 20:29Xbox spel lost normaal € 65,- nu voor € 55,- spel + 12 maanden PU.
Normaal kost abonnement € 29,- Dan heb je dus het spel voor € 36,- minder toch?
Xbox spel lost normaal € 65,- nu voor € 55,- spel + 12 maanden PU.
Citaat van William op 30 september 2009, 16:43Ahaa, je hebt al wat.
Jep, besteld op cdwow.nl.
MW2 kost voor de Xbox € 51,99 als je een beetje verder zoekt. Maar als je toch al van plan bent MW2 te kopen, dan heb je PU voor €3 nog wat. Dan zou ik zeker daar voor gaan.
Ahaa, je hebt al wat.
Jep, besteld op cdwow.nl.
MW2 kost voor de Xbox € 51,99 als je een beetje verder zoekt. Maar als je toch al van plan bent MW2 te kopen, dan heb je PU voor €3 nog wat. Dan zou ik zeker daar voor gaan.
Citaat van Duken op 1 oktober 2009, 06:34Ik wacht nog even totdat de nieuwe Cod te koop is via steam. Ik vind dat echt een heerlijk systeempje. Toch is het gek dat alle games die ik legaal koop ook download... Maar het werkt gewoon heel fijntjes O0
edit:
Kijk ik net op cdwow:
http://www.cdwow.nl/games/PC/CALL-OF-DUTY-MODERN-WARFARE-2/dp/4759415
Kost hij daar maar € 30,99! Dat is vast weer goedkoper als steam... misschien toch maar daar kopen dan.
Ik wacht nog even totdat de nieuwe Cod te koop is via steam. Ik vind dat echt een heerlijk systeempje. Toch is het gek dat alle games die ik legaal koop ook download... Maar het werkt gewoon heel fijntjes O0
edit:
Kijk ik net op cdwow:
http://www.cdwow.nl/games/PC/CALL-OF-DUTY-MODERN-WARFARE-2/dp/4759415
Kost hij daar maar € 30,99! Dat is vast weer goedkoper als steam... misschien toch maar daar kopen dan.
Citaat van Duken op 2 oktober 2009, 08:14Koffie is hier vandaag ook niet zo te pruimen. Ach, ik moet om 14.30 bij de huisarts zijn voor het nakijken van mijn ingegroeide teennagel
Koffie is hier vandaag ook niet zo te pruimen. Ach, ik moet om 14.30 bij de huisarts zijn voor het nakijken van mijn ingegroeide teennagel
Citaat van William op 2 oktober 2009, 08:32Ah nog steeds niet verholpen? Bij mij is het uiteindelijk gestopt. De puist kwam uit tijdens het xbox spelen hele controller onder haha.
Ah nog steeds niet verholpen? Bij mij is het uiteindelijk gestopt. De puist kwam uit tijdens het xbox spelen hele controller onder haha.
Citaat van Duken op 2 oktober 2009, 08:34Wat zou dat een fijn gevoel zijn geweest! Bij mij wilt hij maar niet knappen. En ik heb alleen maar vocht, als ik me voet stoot doet t echt pijn.
Er zit niks anders op als een bezoekje aan de huisarts. Misschien dat die even de boel kan uitzuigen
Wat zou dat een fijn gevoel zijn geweest! Bij mij wilt hij maar niet knappen. En ik heb alleen maar vocht, als ik me voet stoot doet t echt pijn.
Er zit niks anders op als een bezoekje aan de huisarts. Misschien dat die even de boel kan uitzuigen