Café de Download
Citaat van Duken op 28 september 2009, 06:23Laat ik maar niet meedoen met die test. Tenslotte gebruik ik alleen de spellingscontrole van word en de integreerde in firefox....
Laat ik maar niet meedoen met die test. Tenslotte gebruik ik alleen de spellingscontrole van word en de integreerde in firefox....
Citaat van Heisenberg op 28 september 2009, 06:42Laat ik maar niet meedoen met die test. Tenslotte gebruik ik alleen de spellingscontrole van word en de integreerde in firefox....
Alleen heb je daar niks aan omdat hij niet kan zien in wat voor context het is geplaatst
dus of het nou met een t of dt moet, hij zal het niet gaan corrigeren, helaas.
Laat ik maar niet meedoen met die test. Tenslotte gebruik ik alleen de spellingscontrole van word en de integreerde in firefox....
Alleen heb je daar niks aan omdat hij niet kan zien in wat voor context het is geplaatst dus of het nou met een t of dt moet, hij zal het niet gaan corrigeren, helaas.
Citaat van Schaapje op 28 september 2009, 19:31Je hebt 8 van de 9 vragen goed beantwoord in 38,6 seconden.
Is je score meer dan 6,60? Dat betekent dat je d'tjes en t'jes IQ hoger is dan gemiddeld!
en voor degene die het nog niet wisten:
ik ga morgen verhuizen, dus ik zit van 29 tot 8 oktober zonder internet
🙁
ik blijf trouwens gewoon in Dalen (Drenthe) wonen.
Je hebt 8 van de 9 vragen goed beantwoord in 38,6 seconden.
Is je score meer dan 6,60? Dat betekent dat je d'tjes en t'jes IQ hoger is dan gemiddeld!
en voor degene die het nog niet wisten:
ik ga morgen verhuizen, dus ik zit van 29 tot 8 oktober zonder internet 🙁
ik blijf trouwens gewoon in Dalen (Drenthe) wonen.
Citaat van Zombymario op 29 september 2009, 14:33Succes met verhuizen!
Succes met verhuizen!
Citaat van William op 29 september 2009, 18:15Goeie deal: http://www.hubstore.nl/titels.asp?TL=PU
Goeie deal: http://www.hubstore.nl/titels.asp?TL=PU
Citaat van Tom op 29 september 2009, 20:04Ik lees 55 euro voor PU incl. Modern Warfare of 30 euro voor 12 keer PU. Het feit dat je een game krijgt betekent niet dat je dat als aftrekpost mag zien of zo.
Ik lees 55 euro voor PU incl. Modern Warfare of 30 euro voor 12 keer PU. Het feit dat je een game krijgt betekent niet dat je dat als aftrekpost mag zien of zo.