Café de Download
Citaat van Duken op 9 augustus 2009, 18:35Zo, en nu eerst een Bavaria. Druk weekend gehad, dus weinig / geen tijd voor t forum. Maandag en dinsdag weer ongein op werk.. en maandag en dinsdag avond meetings op me werk... bah wat druk :s
Zo, en nu eerst een Bavaria. Druk weekend gehad, dus weinig / geen tijd voor t forum. Maandag en dinsdag weer ongein op werk.. en maandag en dinsdag avond meetings op me werk... bah wat druk :s
Citaat van Pctje op 12 augustus 2009, 08:40Bavaria drinker? :geheim:
Hertog jan het beste bier wat er is :love:
tenzij je alcohol vrij bier moet dan is het te begrijpen
Bavaria drinker? :geheim:
Hertog jan het beste bier wat er is :love:
tenzij je alcohol vrij bier moet dan is het te begrijpen
Citaat van Duken op 12 augustus 2009, 08:42hehe, Alcohol vrij alleen als ik rij.
Maar Bier is bier, mijn favoriete bier blijft Wit Bier, lekker fris !
hehe, Alcohol vrij alleen als ik rij.
Maar Bier is bier, mijn favoriete bier blijft Wit Bier, lekker fris !
Citaat van William op 12 augustus 2009, 08:52Idd, bier hoort gewoon normaal bier te zijn. Paar maanden geleden had ik op een feest van een vriend 5 blikjes op. Was ook de eerste keer dat ik bier dronk.
Ben niet dronken geweest, wel aangeschoten want ik was wel een beetje uit evenwicht.
Idd, bier hoort gewoon normaal bier te zijn. Paar maanden geleden had ik op een feest van een vriend 5 blikjes op. Was ook de eerste keer dat ik bier dronk. Ben niet dronken geweest, wel aangeschoten want ik was wel een beetje uit evenwicht.
Citaat van William op 12 augustus 2009, 15:23Bavaria, Jupiler en Grolsch drink is meestal, en na het werken een brandje. Maar op feesten is al het bier niet te drinken, dan wordt het teveel aangelegd met water. Hertog Jan heb ik nog nooit op, zal het eens is proberen. Wel lache trouwens dat al die mensen uit het oosten van NL een hekel hebben aan Bavaria, en hier uit het zuiden hebben ze een hekel aan Hertog Jan xD. Wat zijn we toch simpel...
Bavaria, Jupiler en Grolsch drink is meestal, en na het werken een brandje. Maar op feesten is al het bier niet te drinken, dan wordt het teveel aangelegd met water. Hertog Jan heb ik nog nooit op, zal het eens is proberen. Wel lache trouwens dat al die mensen uit het oosten van NL een hekel hebben aan Bavaria, en hier uit het zuiden hebben ze een hekel aan Hertog Jan xD. Wat zijn we toch simpel...
Citaat van Erwin. op 12 augustus 2009, 17:55ik drink altijd jupiler of maes bier. Op zijn tijd een kanon biertje maar die zijn heel zwaar en met kerst altijd dobbel palm
ik drink altijd jupiler of maes bier. Op zijn tijd een kanon biertje maar die zijn heel zwaar en met kerst altijd dobbel palm
Citaat van Pctje op 13 augustus 2009, 08:58Ik ben dan 17 jaar maar heb redelijk wat soorten bier op:
Hertog Jan (mijn favoriet), Heineken, Amstel, Jeager, Bavaria, Leffe ( normaal, blond, tripple en dubbel) , Iki bier(japanse meuk) Niet te zuipen, warsteiner, Grolsch, ah bier, euroshopperbier(deze niet nemen je hebt de kater de zelfde avond nog), Jupiler, brand en palm. Denk dat dat het wel zo ongeveer is :l
Blik bier is niet chill. Metaal smaak voor mijn gevoel.. Drink het alleen als niet anders kan :-
Evenementen bier is matig
En tabbier is goed O0
Ik ben dan 17 jaar maar heb redelijk wat soorten bier op:
Hertog Jan (mijn favoriet), Heineken, Amstel, Jeager, Bavaria, Leffe ( normaal, blond, tripple en dubbel) , Iki bier(japanse meuk) Niet te zuipen, warsteiner, Grolsch, ah bier, euroshopperbier(deze niet nemen je hebt de kater de zelfde avond nog), Jupiler, brand en palm. Denk dat dat het wel zo ongeveer is :l
Blik bier is niet chill. Metaal smaak voor mijn gevoel.. Drink het alleen als niet anders kan :-
Evenementen bier is matig
En tabbier is goed O0