Café de Download
Citaat van William op 17 augustus 2009, 06:25*GAAP* ik was om 04.00 wakker gemaakt door de muggen die om m'n hoofd zaten te zoemen. >
Ik heb de electronische vliegenmepper gepakt, en die beesten even flink een lesje geleerd. Godsamme, wat heb ik een hekel aan die beesten zeg. :heelboos:
*GAAP* ik was om 04.00 wakker gemaakt door de muggen die om m'n hoofd zaten te zoemen. > Ik heb de electronische vliegenmepper gepakt, en die beesten even flink een lesje geleerd. Godsamme, wat heb ik een hekel aan die beesten zeg. :heelboos:
Citaat van Zombymario op 17 augustus 2009, 07:25Ik vind zelf muggen neit zo erg. Wespen daar word ik panisch van >
Ik vind zelf muggen neit zo erg. Wespen daar word ik panisch van >
Citaat van William op 17 augustus 2009, 18:00Idd, wespen zijn zulke ^%^$%^$%^ beesten. Ben in Trier gestoken (2 weken terug ofzo) en m'n arm is de een week ofzo helemaal dik geweest.
Idd, wespen zijn zulke ^%^$%^$%^ beesten. Ben in Trier gestoken (2 weken terug ofzo) en m'n arm is de een week ofzo helemaal dik geweest.
Citaat van William op 23 augustus 2009, 15:41Mijn broer (19) gaat bijna gillen als een meisje als hij wespen zein xD, hij wordt ook altijd gestoken. Ik blijf gewoon rustig zitten, soms komen ze zelfs even op mijn hand
Maar ik ben serieus nog nooit gestoken door een wesp of bij...
Mijn broer (19) gaat bijna gillen als een meisje als hij wespen zein xD, hij wordt ook altijd gestoken. Ik blijf gewoon rustig zitten, soms komen ze zelfs even op mijn hand Maar ik ben serieus nog nooit gestoken door een wesp of bij...
Citaat van Schaapje op 23 augustus 2009, 17:52mijn vader zat gister wijn te drinken en toen ging er een wesp in, en die ging even later dood.dus toen dachten we, kom we laten hem buiten staan kijken hoeveel er nog meer op afkomen. aan het einde zaten er 6 wespen en 1 mug in. allemaal dood ;D
mijn vader zat gister wijn te drinken en toen ging er een wesp in, en die ging even later dood.dus toen dachten we, kom we laten hem buiten staan kijken hoeveel er nog meer op afkomen. aan het einde zaten er 6 wespen en 1 mug in. allemaal dood ;D
Citaat van Duken op 23 augustus 2009, 19:14
Heerlijk weer en goed weekend gehad. Kleine kater van Outdoor Stereo maar verder een top weekend O0
Morgen weer aan het werk, iemand de Mexicaanse griep te leen? :
Heerlijk weer en goed weekend gehad. Kleine kater van Outdoor Stereo maar verder een top weekend O0
Morgen weer aan het werk, iemand de Mexicaanse griep te leen? :
Citaat van Zombymario op 23 augustus 2009, 19:26Nee, helaas heb ik gen Mexicaanse griep. Maar anders had ik hem gehouden. Moet morgen weer naar school! >
Nee, helaas heb ik gen Mexicaanse griep. Maar anders had ik hem gehouden. Moet morgen weer naar school! >