Café de Download
Citaat van William op 31 juli 2009, 21:16ieder lid lijkt me erg sterk, er zijn erg veel leden die er maar voor een dag of 3 zijn, dan is hun vraag beantwoord en komen ze weer terug als ze een nieuwe vraag hebben
ieder lid lijkt me erg sterk, er zijn erg veel leden die er maar voor een dag of 3 zijn, dan is hun vraag beantwoord en komen ze weer terug als ze een nieuwe vraag hebben
Citaat van Duken op 3 augustus 2009, 06:56Even een foto van me kleine met z'n DukeN tshirt aan
(gehad van een maat bij de geboorte)
(kwaliteit is bout, klote camera op gsm)
Even een foto van me kleine met z'n DukeN tshirt aan
(gehad van een maat bij de geboorte)
(kwaliteit is bout, klote camera op gsm)
Citaat van Robin op 3 augustus 2009, 08:48Ahh dat is zoo schattig. Babytjes hebben gewoon zo iets schattigs.
Gister ook op m'n werk, stond het babytje van m'n baas min of meer midden in de keuken en ik moest af en toe even komen kijken of 't goed met d'r ging, ondanks alle herrie ging ze gewoon heerlijk slapen. Werd ze even wakker keek rustig om haar heen, en sliep dan gewoon weer verder.
Ahh dat is zoo schattig. Babytjes hebben gewoon zo iets schattigs.
Gister ook op m'n werk, stond het babytje van m'n baas min of meer midden in de keuken en ik moest af en toe even komen kijken of 't goed met d'r ging, ondanks alle herrie ging ze gewoon heerlijk slapen. Werd ze even wakker keek rustig om haar heen, en sliep dan gewoon weer verder.
Citaat van Duken op 3 augustus 2009, 10:12echt gaaf shirt!
Tis een beetje een kruipende reclame eej
hehe, dat is waar. Ik doe ze jas ook in n de winkels, en show hem even goed
Toch goede reclame hehehe
echt gaaf shirt!
hehe, dat is waar. Ik doe ze jas ook in n de winkels, en show hem even goed Toch goede reclame hehehe
Citaat van Pctje op 4 augustus 2009, 17:16echt gaaf shirt!
whaha inderdaad.
Hij lacht nu al voor de camera kun je na gaan ;D
echt een cool kereltje
echt gaaf shirt!
whaha inderdaad.
Hij lacht nu al voor de camera kun je na gaan ;D