Café de Download
Citaat van Tom op 12 juli 2009, 16:11De frontpage en handleidingen doen niet zoveel. Zoals je ziet zijn het maar 100 bezoekers daar. Beter overgaan naar een andere VPS dan een andere site met een tweede VPS oprichten.
De frontpage en handleidingen doen niet zoveel. Zoals je ziet zijn het maar 100 bezoekers daar. Beter overgaan naar een andere VPS dan een andere site met een tweede VPS oprichten.
Citaat van William op 13 juli 2009, 08:27Net Brothers in Arm Hell's highway uitgespeeld, wat een topshooter. Vanavond geven ik en wat vrienden een examenfeest, het weer ziet er goed uit dus dat moet wel goed komen. Hopelijk komen al de 100 man
Net Brothers in Arm Hell's highway uitgespeeld, wat een topshooter. Vanavond geven ik en wat vrienden een examenfeest, het weer ziet er goed uit dus dat moet wel goed komen. Hopelijk komen al de 100 man
Citaat van William op 13 juli 2009, 18:30Vakantie-verveling,
Serieus iedereen is op vakantie,
Uit verveling zelfs even HP an the half blood prince op de ds gespeelt maar wat een k*tspel.
En ik moet nog een stukje schrijven maar ben totaal inspiratieloos,
Vakantie-verveling,
Serieus iedereen is op vakantie,
Uit verveling zelfs even HP an the half blood prince op de ds gespeelt maar wat een k*tspel.
En ik moet nog een stukje schrijven maar ben totaal inspiratieloos,
Citaat van William op 15 juli 2009, 16:52T is heerlijk weer, ik kwam net van het strand met een paar vrienden en het was erg relax. We hadden een koelbox mee met veel drinken (bier, cola, energy echt vanalles)
T is heerlijk weer, ik kwam net van het strand met een paar vrienden en het was erg relax. We hadden een koelbox mee met veel drinken (bier, cola, energy echt vanalles)
Citaat van Tom op 15 juli 2009, 17:18Eindelijk, mijn internet doet het weer.
Modem was kapot en nu hebben we na bijna een week een nieuwe.
Eindelijk, mijn internet doet het weer. Modem was kapot en nu hebben we na bijna een week een nieuwe.