Café de Download
Citaat van William op 11 juli 2009, 21:35Dan download je een vette film en ga je die kijken
Cloverfield (wat cancan me al aan raadde) is idd echt een stoere film
Dan download je een vette film en ga je die kijken
Cloverfield (wat cancan me al aan raadde) is idd echt een stoere film
Citaat van Zombymario op 12 juli 2009, 07:13Ik ben gister avond lekker met me ouders een spelletje gedaan. Heb helaas geen tv hier op de camping.
Ik ben gister avond lekker met me ouders een spelletje gedaan. Heb helaas geen tv hier op de camping.
Citaat van Duken op 12 juli 2009, 13:44Wat een drukte op de site 515 bezoekers online. Server heeft het erg zwaar. Ik krijg zelfs mailtjes van me monitorings applicatie dat de site soms een paar seconden niet te benaderen is. :geheim:
Wat een drukte op de site 515 bezoekers online. Server heeft het erg zwaar. Ik krijg zelfs mailtjes van me monitorings applicatie dat de site soms een paar seconden niet te benaderen is. :geheim:
Citaat van Duken op 12 juli 2009, 14:10Nee je hebt er als bezoeker ook geen last van. Alleen kan het voorkomen dat het laden van een pagina iets langer duurt op dit soort momenten. Maar dat is zo een 1x per uur dus dat zal je inderdaad niet merken
Nee je hebt er als bezoeker ook geen last van. Alleen kan het voorkomen dat het laden van een pagina iets langer duurt op dit soort momenten. Maar dat is zo een 1x per uur dus dat zal je inderdaad niet merken
Citaat van Zombymario op 12 juli 2009, 16:07misschien denken aan een eigen site alleen van het forum :
misschien denken aan een eigen site alleen van het forum :