Café de Download
Citaat van William op 8 juli 2009, 17:46Ik denk nou juist wel dat google Windows 7 gaat verslaan voor de Netbooks. Windows 7 is net wat te groot en krachtig voor Netbooks.
Ik denk nou juist wel dat google Windows 7 gaat verslaan voor de Netbooks. Windows 7 is net wat te groot en krachtig voor Netbooks.
Citaat van William op 9 juli 2009, 08:58serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.
Geef mij maar hyves.
Nou, ik heb (tegen mijn principes in) ineens ook twitter xD Aangezien alle gekken op de hyve waar ik de halve dag op zit ineens twitter hadden en oranje XXL letters nogal overtuigend zijn.
serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.
Geef mij maar hyves.
Nou, ik heb (tegen mijn principes in) ineens ook twitter xD Aangezien alle gekken op de hyve waar ik de halve dag op zit ineens twitter hadden en oranje XXL letters nogal overtuigend zijn.
Citaat van William op 9 juli 2009, 16:07twitter is nutteloos
ik wou eerst ook geen hyves, maar toen ging iedereen zeuren van maak een hyves dit dat, na 1 jaar heb ik dat gedaan en nu moet ik twitter?!?!, ik dacht het niet!
twitter is nutteloos
ik wou eerst ook geen hyves, maar toen ging iedereen zeuren van maak een hyves dit dat, na 1 jaar heb ik dat gedaan en nu moet ik twitter?!?!, ik dacht het niet!
Citaat van Zombymario op 10 juli 2009, 09:59man, het weer is bagger hier. ik zit maar in de caravan (maar gelukkig heb ik nog wel me laptop)
man, het weer is bagger hier. ik zit maar in de caravan (maar gelukkig heb ik nog wel me laptop)
Citaat van Zombymario op 10 juli 2009, 10:08Haha jij bent dus op vakantie met een laptop bij de hand? Topper O0
zeker
anders moet ik 3 weken zonder internet :- word ik gek!!! alleen 1 nadeel: het internet is hier niet egt snel. maar ik ben al blij dat ik internet heb ;D
Haha jij bent dus op vakantie met een laptop bij de hand? Topper O0
zeker anders moet ik 3 weken zonder internet :- word ik gek!!! alleen 1 nadeel: het internet is hier niet egt snel. maar ik ben al blij dat ik internet heb ;D
Citaat van Farid. op 11 juli 2009, 19:59Verveeld zich op zaterdagavond, waar zijn mijn mede-lotgenoten?
Ik kijk ik hou van holland...
Verveeld zich op zaterdagavond, waar zijn mijn mede-lotgenoten?
Citaat van William op 11 juli 2009, 20:45Ik kijk ik hou van holland...
Ook net gekeken, die Beau is egt een kneus, moet alles slopen om grappig te kunnen doen! :-[
Jeroen is veel maar dan ook veeeeeel grappiger dan Beau O0
Ook net gekeken, die Beau is egt een kneus, moet alles slopen om grappig te kunnen doen! :-[
Jeroen is veel maar dan ook veeeeeel grappiger dan Beau O0