Café de Download
Citaat van Duken op 16 juli 2009, 09:39yeeha 50MB!
Nieuw modem voor sneller internet
Geachte heer, mevrouw,
Kort geleden heeft u van Ziggo een e-mail ontvangen met het goede nieuws over de verhoging van uw internetsnelheid.
Uw nieuwe snelheid is zo hoog, dat u hiervoor een speciaal nieuw modem nodig heeft. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.
U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u een de activatiecode aan zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.
Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.
Met vriendelijke groet,
Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales
Dat is dus even meer als 6 MB per seconde downloaden! :peace:
yeeha 50MB!
Nieuw modem voor sneller internet
Geachte heer, mevrouw,
Kort geleden heeft u van Ziggo een e-mail ontvangen met het goede nieuws over de verhoging van uw internetsnelheid.
Uw nieuwe snelheid is zo hoog, dat u hiervoor een speciaal nieuw modem nodig heeft. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.
U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u een de activatiecode aan zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.
Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.
Met vriendelijke groet,
Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales
Dat is dus even meer als 6 MB per seconde downloaden! :peace:
Citaat van Farid. op 16 juli 2009, 09:54bemoeit brein zich nu ookal met deze site???
Wtf!! hebben die gasten niks te doen ofzo :-[
Dit is om te janken :'(
(zie bericht bij het 'film zoeken' board)
bemoeit brein zich nu ookal met deze site???
Wtf!! hebben die gasten niks te doen ofzo :-[
Dit is om te janken :'(
(zie bericht bij het 'film zoeken' board)
Citaat van William op 16 juli 2009, 09:56ja vind ik ook!
brein bemoeit zich overal mee en wat is er nou fout aan een verwijzing dan zou je het toch bij de bron moeten aanpakken
( ok dan gaan we daar verder
)
ja vind ik ook!
brein bemoeit zich overal mee en wat is er nou fout aan een verwijzing dan zou je het toch bij de bron moeten aanpakken
( ok dan gaan we daar verder )
Citaat van Duken op 16 juli 2009, 10:16ja jongens, hier kunnen jullie erover babbelen als t nodig is
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31154
Anders loopt het cafe straks vol
ja jongens, hier kunnen jullie erover babbelen als t nodig is
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31154
Anders loopt het cafe straks vol
Citaat van Duken op 16 juli 2009, 17:43[me=Martijn]doet nog een dansje omdat hij afgestudeerd is O0[/me]
Gefeliciteerd man!!!! Wat heb je nu in je zak zitten voor een papiertje?
[me=Martijn]doet nog een dansje omdat hij afgestudeerd is O0[/me]
Gefeliciteerd man!!!! Wat heb je nu in je zak zitten voor een papiertje?