Café de Download
Citaat van Nobody op 21 augustus 2022, 10:10Tis al opgelost namelijk de eerste screenshot kwam van het aan tikken van 'sport' en nu van 'uitzendingen'.
Tis al opgelost namelijk de eerste screenshot kwam van het aan tikken van 'sport' en nu van 'uitzendingen'.
Citaat van Nobody op 25 augustus 2022, 12:18Heb afgelopen maandag klem gezet met me onderbeen, ik reed op de stoep met me scootermobiel niet harder dan 4 km omdat ik samen met een vrouw liep.
Op die stoep staat een kastje van de ziggo en toen kwam me onderbeen klem te zitten.
![]()
Middag Allemaal
Heb afgelopen maandag klem gezet met me onderbeen, ik reed op de stoep met me scootermobiel niet harder dan 4 km omdat ik samen met een vrouw liep.
Op die stoep staat een kastje van de ziggo en toen kwam me onderbeen klem te zitten.
Middag Allemaal
Citaat van Singularity op 25 augustus 2022, 12:52Ai das minder man, dat te bedenken dat ziggo niet eens glasvezel heeft!!! Sterkte
Ai das minder man, dat te bedenken dat ziggo niet eens glasvezel heeft!!! Sterkte
Citaat van ShadowMaster op 25 augustus 2022, 14:35@Nobody ziet er heftig uit , sterkte !
@Nobody ziet er heftig uit , sterkte !
Citaat van Nobody op 25 augustus 2022, 15:31Het ziet inderdaad heftig uit daarom heb ik die avond de thuiszorg opgebeld en die rade me aan naar huisartsenpost te gaan...
Maar nu is het maar dagen verder 'm niet meer zo last van als afgelopen maandag
Het ziet inderdaad heftig uit daarom heb ik die avond de thuiszorg opgebeld en die rade me aan naar huisartsenpost te gaan...
Maar nu is het maar dagen verder 'm niet meer zo last van als afgelopen maandag
Citaat van Nobody op 25 augustus 2022, 17:361 uur geleden zei Diederik:Niet te vaak doen overigens
Ja we waren zou aan het lullen dat we niets in de gaten hadden
1 uur geleden zei Diederik:Niet te vaak doen overigens
Ja we waren zou aan het lullen dat we niets in de gaten hadden
Citaat van Duken op 26 augustus 2022, 06:57Over pijn gesproken, afgelopen dinsdag wezen sporten maar iets te fanatiek met mijn rug. Die is nu helemaal stuk 😞 onderrug doet bizar pijn. Een weekje volhouden dan zal het weer zakken maar slapen lukt niet zo lekker. Pfff
Over pijn gesproken, afgelopen dinsdag wezen sporten maar iets te fanatiek met mijn rug. Die is nu helemaal stuk 😞 onderrug doet bizar pijn. Een weekje volhouden dan zal het weer zakken maar slapen lukt niet zo lekker. Pfff