di. mei 13th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.042 of 2.047Volgende

Middag Allemaal!

spacer.png

Op 28-7-2022 om 12:00 zei cneeke:

Laatste jaren is het gaan en komen van nzb communitys. Wordt een karwei Duken, om het bij te houden. Volg graag dat draadje. De populaire posters zijn al gestopt.

Continent streaming wordt alsmaar groter en betrap mezelf dat ik er ook graag naar kijk. Mijn collectie wat ik door de jaren heen heb geplukt is verzadigd.

Thuisnetwerk en streamen maar. En series kijk ik op de streamplatforms

Het is ook best een karwei nog, zeker omdat ik zelf niet meer in het wereldje zit. Privé met werk en gezin druk genoeg. En door het delen met de familie voor Netflix, Disney, HBO max en prime toegang tot zoveel content dat ik savonds niet weet wat ik moet kijken. 

Waar ik mij heel erg aan kan irriteren aan een dienst dat je niet alles kan vinden. Gelukkig helpt justwatch daar erg bij.

Maar goed de kids streamen zich gek. Mijn zoon van 13 heeft niks met downloaden. Die pubers hebben een concentratie van 0.6 seconden door die tiktok meuk. 🙄

De prijzen voor de diensten los is trouwens belachelijk, maar als je ze kan splitten door drie gezinnen is het te doen. Zolang dat nog mag.... Pfff

7 uur geleden zei Duken:

Het is ook best een karwei nog, zeker omdat ik zelf niet meer in het wereldje zit. Privé met werk en gezin druk genoeg. En door het delen met de familie voor Netflix, Disney, HBO max en prime toegang tot zoveel content dat ik savonds niet weet wat ik moet kijken. 

Waar ik mij heel erg aan kan irriteren aan een dienst dat je niet alles kan vinden. Gelukkig helpt justwatch daar erg bij.

Maar goed de kids streamen zich gek. Mijn zoon van 13 heeft niks met downloaden. Die pubers hebben een concentratie van 0.6 seconden door die tiktok meuk. 🙄

De prijzen voor de diensten los is trouwens belachelijk, maar als je ze kan splitten door drie gezinnen is het te doen. Zolang dat nog mag.... Pfff

Maar aan dat splitten komt binnenkort wel een einde en zal er toch meer betaald gaan worden. Ik geloof 4 euro per gebruiker buiten je abo norm en ook op andere adressen. Ik heb geen idee of je met VPN iets kan omzeilen.

Ik ben het er wel mee eens dat streamen toch makkelijker wordt en handiger. Ik heb geen idee wat just watch is.

Ik kan de jaren 80, 90 goed herinneren, de videotheken, dag film kosten in de gulden tijd 7,50.  Oude releases kon je toen meenemen voor een week kijken voor 25 gulden. Ook in die tijd was er filmnet op tv, kon je een abbo nemen, nadeel, je moest in het tv programma enkon de de gemiste minuten niet meer terug zien. Tijden zijn enorm veranderd.

Nu met de streamplatforms, kan je kijken wat je wilt. En het is betaalbaar. Netflix, amazone een flink aanbod aan kijkvoer.

Ik denk, als we 10 jaar verder zijn, dan heb je enorme databases wat je kan bekijken. Releases uit de 60, 70, 80, 90, 00, 10 jaren zijn dan gewoon te bekijken van wanneer je maar wilt.

Wij hebben thuis een eigen thuisbios, inclusief beamer. Prachtig beeld. Bios pakken doen we nooit, het is te duur. En dan moet de release echt over de top zijn. Dat het echt waard is voor zijn geld en avondje uit.

Hollywood is nu een lopende band machine aan releases.

Mogge allemaal. 

Avond Allemaal :proost:

Zo... ik ben er weer. Na twee weken vakantie en met een schuinoog kijkend naar Duken.nl is er toch flink wat gebeurd na het offline gaan van een NZB community. Soms kon ik in het appartement even de laptop erbij pakken en wat doen maar de kids vonden dat niet altijd leuk 😉 Papaaaaa kom is van de laptop af! Gelijk hebben ze, ach ja. Ik kijk nog even wat rond maar volgens mij geen gekke berichten welke niet door de beugel kunnen. De meeste zijn gerapporteerd en verwijderd. 

Dus vrolijke 4 augustus! 

Dog GIF by Sealed With A GIF

Lol @Duken, we zijn erg zoet geweest.....

images0-persgroep.jpg

Mogge Allemaal :vriend:

Het wordt wéér Pffffff de aankomde dagen,,,,

Op dit moment is EK :

aan de gang op de Nos.nl op het internet

spacer.png

Maar op me TV is dit te zien rara hoe kan dit?

spacer.png

VorigePage 2.042 of 2.047Volgende