Café de Download
Citaat van William op 23 juni 2022, 11:09Middag allemaal.
Vakantie staat bijna voor de deur. Dus ik dacht, ik ga eens bellen voor een uitgebreid vooronderzoek om erachter te komen of me ogen geschikt zijn voor lensimplantaten.
Is er pas in oktober een plekje beschikbaar. Ach ja, dan nemen we die dag gewoon vrij. Dat onderzoek duurt 2 uur en je ogen worden gedruppeld. Om daarna dan nog achter een computerscherm te gaan zitten....
![]()
Middag allemaal.
Vakantie staat bijna voor de deur. Dus ik dacht, ik ga eens bellen voor een uitgebreid vooronderzoek om erachter te komen of me ogen geschikt zijn voor lensimplantaten.
Is er pas in oktober een plekje beschikbaar. Ach ja, dan nemen we die dag gewoon vrij. Dat onderzoek duurt 2 uur en je ogen worden gedruppeld. Om daarna dan nog achter een computerscherm te gaan zitten....
Citaat van Willemw op 25 juni 2022, 07:08Dan moet je nog drie maanden wachten voor een controle. Gelukkig mag je nog komen voor een controle.
Goedemorgen
Dan moet je nog drie maanden wachten voor een controle. Gelukkig mag je nog komen voor een controle.
Goedemorgen
Citaat van Nobody op 1 juli 2022, 15:59Middag Allemaal
![]()
Gistermiddag deze router met de post gehad:
![]()
(Fritz!box 5530)
En ze komen aanstaande dinsdag die glasvezel aansluiting
Middag Allemaal
Gistermiddag deze router met de post gehad:
(Fritz!box 5530)
En ze komen aanstaande dinsdag die glasvezel aansluiting
Citaat van Duken op 28 juli 2022, 10:03Wat een drukte op de site.... Hoe groot was PR?
![]()
Na de vakantie maar de links updaten en nieuws schrijven... Er is weer veel gaande in de download wereld.
Hoop dat de nieuwe leden een weg kunnen vinden in alle content hier. Probeer er klaar te helpen en goed op weg te helpen. Welkom.
🍻
Wat een drukte op de site.... Hoe groot was PR?
Na de vakantie maar de links updaten en nieuws schrijven... Er is weer veel gaande in de download wereld.
Hoop dat de nieuwe leden een weg kunnen vinden in alle content hier. Probeer er klaar te helpen en goed op weg te helpen. Welkom.
🍻
Citaat van cneeke op 28 juli 2022, 11:00Laatste jaren is het gaan en komen van nzb communitys. Wordt een karwei Duken, om het bij te houden. Volg graag dat draadje. De populaire posters zijn al gestopt.
Continent streaming wordt alsmaar groter en betrap mezelf dat ik er ook graag naar kijk. Mijn collectie wat ik door de jaren heen heb geplukt is verzadigd.
Thuisnetwerk en streamen maar. En series kijk ik op de streamplatforms
Laatste jaren is het gaan en komen van nzb communitys. Wordt een karwei Duken, om het bij te houden. Volg graag dat draadje. De populaire posters zijn al gestopt.
Continent streaming wordt alsmaar groter en betrap mezelf dat ik er ook graag naar kijk. Mijn collectie wat ik door de jaren heen heb geplukt is verzadigd.
Thuisnetwerk en streamen maar. En series kijk ik op de streamplatforms