Café de Download
Citaat van Singularity op 26 augustus 2022, 07:38Ook voor jou sterkte Duken, tijgerbalsem werkt in sommige gevallen een beetje!!!
Ook voor jou sterkte Duken, tijgerbalsem werkt in sommige gevallen een beetje!!!
Citaat van William op 26 augustus 2022, 09:37Middag allemaal.
Afgelopen maanden was ik wat aan het stoeien met me hond. Vervolgens voelde ik bij z'n keel/kaak ineens een grote harde bal.
De dierenarts de volgende ochtend gebeld om een afspraak te maken. Het is waarschijnlijk een abces. Een kuur antibiotica en pijnstillers voor een week meegekregen.
Dit lijkt aan te slaan. De bal lijkt kleiner te worden.
Middag allemaal.
Afgelopen maanden was ik wat aan het stoeien met me hond. Vervolgens voelde ik bij z'n keel/kaak ineens een grote harde bal.
De dierenarts de volgende ochtend gebeld om een afspraak te maken. Het is waarschijnlijk een abces. Een kuur antibiotica en pijnstillers voor een week meegekregen.
Dit lijkt aan te slaan. De bal lijkt kleiner te worden.
Citaat van ShadowMaster op 5 september 2022, 09:59sterkte voor iedereen
sterkte voor iedereen
Citaat van Nobody op 6 september 2022, 14:28Ben afgelopen 2 weken toch klem gezet ?
En nu zegt die thuiszorg ga maar eens naar je huisarts (afgelopen maandag).
En ik kon meteen komen bij me huisarts en die zegt laten we maar eens een echo van je onderbeen maken, omdat het zo warm aan voelt en ik kan wel een antibioticakuur uitschrijven maar die is niet zo goed met uw nieren...
Dus morgenochtend maken ze een echo van me onderbeen en de volgende dag mot ik de uitslag gaan halen bij me huisarts
Middag Allemaal
.
Ben afgelopen 2 weken toch klem gezet ?
En nu zegt die thuiszorg ga maar eens naar je huisarts (afgelopen maandag).
En ik kon meteen komen bij me huisarts en die zegt laten we maar eens een echo van je onderbeen maken, omdat het zo warm aan voelt en ik kan wel een antibioticakuur uitschrijven maar die is niet zo goed met uw nieren...
Dus morgenochtend maken ze een echo van me onderbeen en de volgende dag mot ik de uitslag gaan halen bij me huisarts
Middag Allemaal .
Citaat van William op 9 september 2022, 14:21Middag allemaal.
De bal/bult bij me hond is helaas weer gegroeid nadat de kuur was afgelopen.
Nu een afspraak gemaakt om een biopsie te laten uitvoeren.
Los van deze bal/bult, gaat het verder goed met me hond. Geen koorts, eet, drinkt en doet z'n behoefte. Hopelijk blijft dat allemaal zo, anders trek ik meteen aan de bel.
Middag allemaal.
De bal/bult bij me hond is helaas weer gegroeid nadat de kuur was afgelopen.
Nu een afspraak gemaakt om een biopsie te laten uitvoeren.
Los van deze bal/bult, gaat het verder goed met me hond. Geen koorts, eet, drinkt en doet z'n behoefte. Hopelijk blijft dat allemaal zo, anders trek ik meteen aan de bel.
Citaat van Duken op 10 september 2022, 04:58Misschien een vetbult oid? Maar goed dat je naar de dierenarts gaat. Wij gaan maandag even langs, onze hond is aanhet glijden. Iets met kind op de grond kopen.....
Dit weekend werken in de tuin, bakken maken etc. Dus dat wordt blubber eten. 😄
Misschien een vetbult oid? Maar goed dat je naar de dierenarts gaat. Wij gaan maandag even langs, onze hond is aanhet glijden. Iets met kind op de grond kopen.....
Citaat van William op 10 september 2022, 07:17Mogge allemaal.
2 uur geleden zei Duken:Misschien een vetbult oid? Maar goed dat je naar de dierenarts gaat. Wij gaan maandag even langs, onze hond is aanhet glijden. Iets met kind op de grond kopen.....
De dierenarts gaf 2 weken geleden aan dat het mogelijk een abces zou kunnen zijn. De kuur sloeg op zich goed aan, maar de bult verdween toch niet helemaal.
Nu begint 'ie weer te groeien en is de volgende stap een biopsie.
Mogge allemaal.
2 uur geleden zei Duken:Misschien een vetbult oid? Maar goed dat je naar de dierenarts gaat. Wij gaan maandag even langs, onze hond is aanhet glijden. Iets met kind op de grond kopen.....
De dierenarts gaf 2 weken geleden aan dat het mogelijk een abces zou kunnen zijn. De kuur sloeg op zich goed aan, maar de bult verdween toch niet helemaal.
Nu begint 'ie weer te groeien en is de volgende stap een biopsie.
Citaat van William op 16 september 2022, 09:11Mogge allemaal.
Gisteren met de hond naar de dierenarts geweest voor de biopsie. Op dit moment gaat de dierenarts er niet vanuit dat het kwaadaardig is. Het gaat zeer waarschijnlijk om een abces.
De boel is nu opgestuurd naar het lab voor uitgebreid onderzoek. Uitslag over ongeveer een week.
Mocht het abces niet uit zichzelf openbreken, dan zal er een drain worden geplaatst om alle rotzooi eruit te halen.
Mogge allemaal.
Gisteren met de hond naar de dierenarts geweest voor de biopsie. Op dit moment gaat de dierenarts er niet vanuit dat het kwaadaardig is. Het gaat zeer waarschijnlijk om een abces.
De boel is nu opgestuurd naar het lab voor uitgebreid onderzoek. Uitslag over ongeveer een week.
Mocht het abces niet uit zichzelf openbreken, dan zal er een drain worden geplaatst om alle rotzooi eruit te halen.
Citaat van Nobody op 16 september 2022, 18:42SPOTNET is OVERGENOMEN DOOR BREIN
SPOTNET is OVERGENOMEN DOOR BREIN
Citaat van Demo op 16 september 2022, 18:487 minuten geleden zei Nobody:Klinkklare onzin en zou ook niet vermeld mogen worden, want dit is alleen maar een idiote poging van Ultimate-Force om betalende leden binnen te halen.
7 minuten geleden zei Nobody:
Klinkklare onzin en zou ook niet vermeld mogen worden, want dit is alleen maar een idiote poging van Ultimate-Force om betalende leden binnen te halen.