Café de Download
Citaat van Nobody op 16 februari 2022, 12:34Op 15-2-2022 om 09:48 zei Duken:Je darkmode is er eindelijk
Mooi staat goed
Middag Allemaal
Op 15-2-2022 om 09:48 zei Duken:Je darkmode is er eindelijk
Mooi staat goed
Middag Allemaal
Citaat van William op 17 februari 2022, 06:38Mogge allemaal.
Gisteren met de hond langs de dierenarts geweest. Hij klappert al een paar dagen met zijn oren. Dat wilde ik toch eens laten nakijken. Flinke oorontsteking.
Hij heeft nu voor een zalfje voor een week. Na een week terug voor controle.
Mogge allemaal.
Gisteren met de hond langs de dierenarts geweest. Hij klappert al een paar dagen met zijn oren. Dat wilde ik toch eens laten nakijken. Flinke oorontsteking.
Hij heeft nu voor een zalfje voor een week. Na een week terug voor controle.
Citaat van Duken op 17 februari 2022, 07:11Aaa wat vervelend, wij van de week ook langs met de pup. Ze heeft een beginnende blaasontsteking.
Logisch zegt de dierenarts we staan 278490 keer per dag buiten voor het zindelijk maken. Maar met dat puppy buikje op dat koude gras blijft de boel daar nattig... Dus beter op letten.
Ze vind de kruiwagen erg leuk om onder te wonen
Aaa wat vervelend, wij van de week ook langs met de pup. Ze heeft een beginnende blaasontsteking.
Logisch zegt de dierenarts we staan 278490 keer per dag buiten voor het zindelijk maken. Maar met dat puppy buikje op dat koude gras blijft de boel daar nattig... Dus beter op letten.
Ze vind de kruiwagen erg leuk om onder te wonen
Citaat van Meh Meh op 17 februari 2022, 13:10Een goedendag allemaal! Zware griep, maar het is gelukkig geen corona. Geiten kunnen volgens mij geen corona krijgen.
Een goedendag allemaal! Zware griep, maar het is gelukkig geen corona. Geiten kunnen volgens mij geen corona krijgen.
Citaat van Nougabol op 17 februari 2022, 14:251 uur geleden zei Meh Meh:Een goedendag allemaal! Zware griep, maar het is gelukkig geen corona. Geiten kunnen volgens mij geen corona krijgen.
Zie maar dat je beter wordt! Ik heb de serie Bonna Fet gezien, zit wel goed in mekaar.
1 uur geleden zei Meh Meh:Een goedendag allemaal! Zware griep, maar het is gelukkig geen corona. Geiten kunnen volgens mij geen corona krijgen.
Zie maar dat je beter wordt! Ik heb de serie Bonna Fet gezien, zit wel goed in mekaar.
Citaat van Duken op 18 februari 2022, 07:08Beterschap @Meh Meh ! Het is bijna weekend dus lekker ontspannen, warme douche, goed bed, kopje thee. Beetje serie kijken en rustig beter worden.
Goedemorgen allemaal deze vrijdagmorgen! Ik ben benieuwd wat de storm gaat doen...
Beterschap @Meh Meh ! Het is bijna weekend dus lekker ontspannen, warme douche, goed bed, kopje thee. Beetje serie kijken en rustig beter worden.
Goedemorgen allemaal deze vrijdagmorgen! Ik ben benieuwd wat de storm gaat doen...