Café de Download
Citaat van Nougabol op 20 februari 2022, 11:18Een zeer goede middag iedereen op deze regenachtige zondag! laat ons genieten van dit mooi weer. 🤣
Een zeer goede middag iedereen op deze regenachtige zondag! laat ons genieten van dit mooi weer. 🤣
Citaat van Meh Meh op 20 februari 2022, 16:38Ik ben eindelijk wat opgeknapt. Sinds dinsdag had ik griep, koud zweet, nachtmerries, niet fijn.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben eindelijk wat opgeknapt. Sinds dinsdag had ik griep, koud zweet, nachtmerries, niet fijn.
Een fijne dag allemaal!
Citaat van zomersla op 20 februari 2022, 19:473 uur geleden zei Meh Meh:Ik ben eindelijk wat opgeknapt. Sinds dinsdag had ik griep, koud zweet, nachtmerries, niet fijn.
Een fijne dag allemaal!
Goed om te horen Geit dat je weer beter bent, zo iets is geen pretje.
3 uur geleden zei Meh Meh:Ik ben eindelijk wat opgeknapt. Sinds dinsdag had ik griep, koud zweet, nachtmerries, niet fijn.
Een fijne dag allemaal!
Goed om te horen Geit dat je weer beter bent, zo iets is geen pretje.
Citaat van ShadowMaster op 21 februari 2022, 09:20Goeiemorgen allen
![]()
Goeiemorgen allen
Citaat van Duken op 21 februari 2022, 09:56Goedemorgen deze maandag. Het blijft nog even waaien hier... iemand een commando een de Wind uit te schakelen?
shutdownwind.exe oid?
Goedemorgen deze maandag. Het blijft nog even waaien hier... iemand een commando een de Wind uit te schakelen?
shutdownwind.exe oid?