Café de Download
Citaat van Nobody op 12 februari 2022, 07:50Mogge Allemaal en fijne weekend
Ken bijna niet wachten dat het formule 1 seizoen weer begint !
Mogge Allemaal en fijne weekend
Citaat van Demo op 12 februari 2022, 08:0715 minuten geleden zei Nobody:Mogge Allemaal en fijne weekend
Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein
15 minuten geleden zei Nobody:Mogge Allemaal en fijne weekend
Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein
Citaat van Nobody op 12 februari 2022, 10:071 uur geleden zei Skeletor:Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein
Ach ja? Dat wist ik ook wel dat het formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein begint
1 uur geleden zei Skeletor:Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein
Ach ja? Dat wist ik ook wel dat het formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein begint
Citaat van Goodfellow123 op 12 februari 2022, 10:152 uur geleden zei Skeletor:Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein
Goedemorgen , ik ook niet ,
Nobody
2 uur geleden zei Skeletor:Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein
Nobody
Citaat van Goodfellow123 op 12 februari 2022, 10:30Goedemorgen , ik ook niet ,
Nobody
hmmm , hoe verwijder ik nou een van die twee ?
Nobody
hmmm , hoe verwijder ik nou een van die twee ?
Citaat van Duken op 13 februari 2022, 06:34Nou ik moet weer even goed door het forum spitten. Er is weer lekker veel drukte aanwezig. Maar eerst genieten van het kopje koffie en het zondag ontbijt. De pup sloopt nog de boel... Zo zojuist heeft ze door dat de controller van de switch een lekker knabbel knuppeltje heeft 🤯
Nou ik moet weer even goed door het forum spitten. Er is weer lekker veel drukte aanwezig. Maar eerst genieten van het kopje koffie en het zondag ontbijt. De pup sloopt nog de boel... Zo zojuist heeft ze door dat de controller van de switch een lekker knabbel knuppeltje heeft 🤯
Citaat van Nobody op 13 februari 2022, 10:444 uur geleden zei Duken:De pup sloopt nog de boel... Zo zojuist heeft ze door dat de controller van de switch een lekker knabbel knuppeltje heeft
Jup, zo gaat dat
Je wilde een pup dus niet meer zeuren hé
Mogge Allemaal
4 uur geleden zei Duken:De pup sloopt nog de boel... Zo zojuist heeft ze door dat de controller van de switch een lekker knabbel knuppeltje heeft
Jup, zo gaat dat Je wilde een pup dus niet meer zeuren hé
Mogge Allemaal
Citaat van Duken op 14 februari 2022, 07:0720 uur geleden zei Nobody:Jup, zo gaat dat
Mogge Allemaal
We zijn er ook wel heel erg blij mee hoor
Soms verbaasd wat ze bedenkt voor gekkigheid, gisteren had ze een nieuwe woning gevonden... onder de kruiwagen vond ze geweldig.
20 uur geleden zei Nobody:Jup, zo gaat dat
Mogge Allemaal
We zijn er ook wel heel erg blij mee hoor Soms verbaasd wat ze bedenkt voor gekkigheid, gisteren had ze een nieuwe woning gevonden... onder de kruiwagen vond ze geweldig.
Citaat van ShadowMaster op 14 februari 2022, 10:21goeiemorgen allen
![]()
goeiemorgen allen