wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.024 of 2.047Volgende

Mogge Allemaal en fijne weekend ;)

Ken bijna niet wachten dat het formule 1 seizoen weer begint !

15 minuten geleden zei Nobody:

Mogge Allemaal en fijne weekend ;)

Ken bijna niet wachten dat het formule 1 seizoen weer begint !

Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein

1 uur geleden zei Skeletor:

Ik wil niet negatief overkomen, maar dan mag je voorlopig nog weer even in de winterslaap. formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein

Ach ja? Dat wist ik ook wel dat het  formule 1 seizoen 2022 - Zondag 20 maart - GP van Bahrein begint :lol:

2 uur geleden zei Skeletor:

Goedemorgen , ik ook niet ,

Nobody

Goedemorgen , ik ook niet ,

Nobody

hmmm , hoe verwijder ik nou een van die twee ?

Nou ik moet weer even goed door het forum spitten. Er is weer lekker veel drukte aanwezig. Maar eerst genieten van het kopje koffie en het zondag ontbijt. De pup sloopt nog de boel... Zo zojuist heeft ze door dat de controller van de switch een lekker knabbel knuppeltje heeft 🤯

4 uur geleden zei Duken:

De pup sloopt nog de boel... Zo zojuist heeft ze door dat de controller van de switch een lekker knabbel knuppeltje heeft

Jup, zo gaat dat :D Je wilde een pup dus niet meer zeuren hé  :p

Mogge Allemaal :vriend:

20 uur geleden zei Nobody:

Jup, zo gaat dat :D Je wilde een pup dus niet meer zeuren hé  :p

Mogge Allemaal :vriend:

We zijn er ook wel heel erg blij mee hoor :) Soms verbaasd wat ze bedenkt voor gekkigheid, gisteren had ze een nieuwe woning gevonden... onder de kruiwagen vond ze geweldig.

upDo9KvUkIux_5_-qVFt_wgraeAEBb-ng5vZH9g-

Mogge Allen :blij: 

goeiemorgen allen ;) 

VorigePage 2.024 of 2.047Volgende