wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.014 of 2.047Volgende
5 uur geleden zei PaasHaas62:

En dat wat ze aanbieden kost maar EUR 13,99 per maand? 

Jup kijk maar eens:

Citaat

09/12/2021

Gisteren werd de abonnementsprijs van €13,99 per maand bekendgemaakt door Viaplay, de streamingdienst die in 2022 de uitzendrechten voor de Formule 1, een aantal voetbalcompetities, darts en films & series in handen heeft. 

3 uur geleden zei Nobody:

Jup kijk maar eens:

Ik ga zeker daar klant worden. Ze zijn veel goedkoper dan sky en bieden meer

Goede Avond Allemaal ;)

....t'is maar stil hier op het forum....

Hallo allemaal!

Dan moet ik de stilte maar doorbreken, @Nobody 😁

Ik ben een paar weken afwezig geweest, ik had meerdere spoedopdrachten en moest deadlines halen om heel veel gezeik te voorkomen. Dat is gelukt, ik werk mauw nog maar 6 uurtjes per dag. Daarnaast besteed ik veel tijd aan mijn eigen projecten. Dus, nou ik weer tijd heb, kom ik af en toe weer eens op mijn favoriete forum kijken. Niet obsessief, ik heb de neiging om overal zeer uitgebreid op te reageren, ik zal af en toe reageren.

De gekke geit is dus weer terug op Duken.nl! 

Een fijne dag allemaal,

Meh Meh 🐐

Middag allemaal :) 

Zo, afspraak voor een quikscan is gemaakt. Ben benieuwd. 

Een quickscan? Ik neem aan dat je het niet over marketing hebt, maar over je gezondheid, @Monkie?  Ik kan mij herinneren dat je iets schreef over je gezondheid, maar weet niet meer wat. 

48 minuten geleden zei Meh Meh:

Een quickscan? Ik neem aan dat je het niet over marketing hebt, maar over je gezondheid, @Monkie?  Ik kan mij herinneren dat je iets schreef over je gezondheid, maar weet niet meer wat. 

Met me gezondheid is verder niets aan de hand. Ik denk er al een tijdje over om voor lensimplantaten te kiezen, zodat ik niet meer afhankelijk ben van contactlenzen. Hiervoor heb ik een afspraak gemaakt voor een quickscan.

Tijdens deze test moet het duidelijk worden of het mogelijk is om een uitgebreid vooronderzoek te gaan. Zo ja, dan hoor ik na dit uitgebreide vooronderzoek of me ogen wel of niet geschikt zijn voor lensimplantaten.

WOW, ontzettend bedankt @Monkie :yahoo: Hier heb ik waarschijnlijk echt wat aan.

Ik draag als sinds mijn vroege jeugd, met grote tegenzin, een bril. Helaas zijn mijn ogen niet geschikt voor ooglaseren. En contactlenzen werken niet, ik heb het vele keren geprobeerd maar kan ze niet op mijn ogen krijgen, vele opticiens hebben geprobeerd te helpen. Ik begin te knipperen als ze het proberen of ze zitten er scheef op. Als ik zelf lenzen probeer op te zetten, lukte dat ook nooit. Ik had nog nooit gehoord van lensimplantaten! Wat kost het ongeveer om lensimplantaten te nemen? 

9 minuten geleden zei Meh Meh:

WOW, ontzettend bedankt @Monkie :yahoo: Hier heb ik waarschijnlijk echt wat aan.

Ik draag als sinds mijn vroege jeugd, met grote tegenzin, een bril. Helaas zijn mijn ogen niet geschikt voor ooglaseren. En contactlenzen werken niet, ik heb het vele keren geprobeerd maar kan ze niet op mijn ogen krijgen, vele opticiens hebben geprobeerd te helpen. Ik begin te knipperen als ze het proberen of ze zitten er scheef op. Als ik zelf lenzen probeer op te zetten, lukte dat ook nooit. Ik had nog nooit gehoord van lensimplantaten! Wat kost het ongeveer om lensimplantaten te nemen? 

De prijs zal per kliniek, behandeling (lensimplantie / lenswissel) en  soort lens verschillen. Zelf ga ik naar de focuskliniek van het oogziekenhuis

Ik heb zelf torische contactlenzen. Mochten me ogen geschikt zijn, dan ga ik er vanuit dat ik een lensimplatatie behandeling krijg met torische voorzetlenzen. In dat geval is de prijs €2.975 per oog,

Een lenswissel voeren ze volgens mij alleen uit bij mensen vanaf 50 jaar.

Gewoon in Nederland dus. Dat zou ik ook doen, ik betaal liever wat meer dan dat ik een risico neem met een vreemde arts in Turkije. 

De prijs is goed te doen en het is zeker het geld waard. Ik kan het bedrag momenteel niet missen maar mogelijk dekt mijn verzekeraar, VGZ, het (deels).

Nogmaals bedankt voor de informatie man, hier heb ik wat aan! 

VorigePage 2.014 of 2.047Volgende