Café de Download
Citaat van William op 15 januari 2022, 17:08Inderdaad gewoon in Nederland. Het kan in het buitenland wel goedkoper zijn, maar de komt je vlucht en hotel er ook nog eens bij.
De basisverzekering vergoed dit inderdaad niet. Aanvullend vaak wel. Ik zit nu bij ZieZo (onderdeel ZilverenKruis). Ik zou dan voor ZilverenKruis moeten kiezen en een aanvullende verzekering met 3 sterren.
Dan krijg je maximaal 500 euro vergoed. Al kost deze aanvullende verzekering op jaarbasis €447 😛.
Wat krijgt u vergoed?
- de meerkosten van een andere lens dan een monofocale kunstlens bij lensimplantatie.
De monofocale kunstlenzen kosten €2.800 per oog. Torische voorzetlenzen kosten dus €2,975 per oog. Verschil €175 per oog = €350. Dan ben je een dief van je eigen portemonnee.
Inderdaad gewoon in Nederland. Het kan in het buitenland wel goedkoper zijn, maar de komt je vlucht en hotel er ook nog eens bij.
De basisverzekering vergoed dit inderdaad niet. Aanvullend vaak wel. Ik zit nu bij ZieZo (onderdeel ZilverenKruis). Ik zou dan voor ZilverenKruis moeten kiezen en een aanvullende verzekering met 3 sterren.
Dan krijg je maximaal 500 euro vergoed. Al kost deze aanvullende verzekering op jaarbasis €447 😛.
Wat krijgt u vergoed?
- de meerkosten van een andere lens dan een monofocale kunstlens bij lensimplantatie.
De monofocale kunstlenzen kosten €2.800 per oog. Torische voorzetlenzen kosten dus €2,975 per oog. Verschil €175 per oog = €350. Dan ben je een dief van je eigen portemonnee.
Citaat van Meh Meh op 16 januari 2022, 10:59Een goede en fijne dag allemaal!
Bedankt voor de extra informatie, @Monkie Ik heb er over nagedacht en ben bereid om het wel te betalen. Normaal ga ik eens per jaar twee maanden naar Azië, wat ongeveer hetzelfde kost. Dat sla ik dit jaar maar eens over, ik laat liever iets aan mijn ogen doen, zodat ik na 25 jaar eindelijk van mijn kud bril af ben. Irritant pokke ding.
Een goede en fijne dag allemaal!
Bedankt voor de extra informatie, @Monkie Ik heb er over nagedacht en ben bereid om het wel te betalen. Normaal ga ik eens per jaar twee maanden naar Azië, wat ongeveer hetzelfde kost. Dat sla ik dit jaar maar eens over, ik laat liever iets aan mijn ogen doen, zodat ik na 25 jaar eindelijk van mijn kud bril af ben. Irritant pokke ding.
Citaat van William op 16 januari 2022, 11:4733 minuten geleden zei Meh Meh:Bedankt voor de extra informatie, @Monkie Ik heb er over nagedacht en ben bereid om het wel te betalen. Normaal ga ik eens per jaar twee maanden naar Azië, wat ongeveer hetzelfde kost. Dat sla ik dit jaar maar eens over, ik laat liever iets aan mijn ogen doen, zodat ik na 25 jaar eindelijk van mijn kud bril af ben. Irritant pokke ding.
Geen dank. Hou er trouwens ook rekening mee, dat als je ogen geschikt zijn voor een uitgebreid vooronderzoek, dit onderzoek vaak zo rond de €100 kost.
Ik heb het geld er ook zeker voor over. Een bril had ik vroeger ook. Wat was ik bij toen ik die contactlenzen had. Heerlijk, weg met die klote bril.
Nu heb ik in al die jaren totaal geen klachten over me contactlenzen. Maar het lijkt me gewoon geweldig om niet meer afhankelijk te zijn van die dingen.
We gaan het meemaken
![]()
33 minuten geleden zei Meh Meh:Bedankt voor de extra informatie, @Monkie Ik heb er over nagedacht en ben bereid om het wel te betalen. Normaal ga ik eens per jaar twee maanden naar Azië, wat ongeveer hetzelfde kost. Dat sla ik dit jaar maar eens over, ik laat liever iets aan mijn ogen doen, zodat ik na 25 jaar eindelijk van mijn kud bril af ben. Irritant pokke ding.
Geen dank. Hou er trouwens ook rekening mee, dat als je ogen geschikt zijn voor een uitgebreid vooronderzoek, dit onderzoek vaak zo rond de €100 kost.
Ik heb het geld er ook zeker voor over. Een bril had ik vroeger ook. Wat was ik bij toen ik die contactlenzen had. Heerlijk, weg met die klote bril.
Nu heb ik in al die jaren totaal geen klachten over me contactlenzen. Maar het lijkt me gewoon geweldig om niet meer afhankelijk te zijn van die dingen.
We gaan het meemaken
Citaat van Duken op 17 januari 2022, 07:16Wat goed om te lezen dan Duken.nl er ook is voor lensimplantaties
Fijn dat jullie elkaar zo hebben kunnen helpen.
Afgelopen weekend lekker ziek geweest, 38.1 koorts maar nu wel nog vette koppijn en dat heb ik vrijwel nooit. Bah. Omicron op bezoek gehad. Kids en vrouw zijn er al doorheen, ik kreeg hem nog even als laatste. Boefje die Omicron.
Fijne maandag allemaal.
Wat goed om te lezen dan Duken.nl er ook is voor lensimplantaties Fijn dat jullie elkaar zo hebben kunnen helpen.
Afgelopen weekend lekker ziek geweest, 38.1 koorts maar nu wel nog vette koppijn en dat heb ik vrijwel nooit. Bah. Omicron op bezoek gehad. Kids en vrouw zijn er al doorheen, ik kreeg hem nog even als laatste. Boefje die Omicron.
Fijne maandag allemaal.
Citaat van Nougabol op 17 januari 2022, 09:061 uur geleden zei Duken:Wat goed om te lezen dan Duken.nl er ook is voor lensimplantaties
Fijne maandag allemaal.
Veel beterschap Duken. Ben je der minder ziek van dan van de Covid19?
1 uur geleden zei Duken:Wat goed om te lezen dan Duken.nl er ook is voor lensimplantaties
Fijne maandag allemaal.
Veel beterschap Duken. Ben je der minder ziek van dan van de Covid19?
Citaat van Meh Meh op 17 januari 2022, 09:06Gelukkig schijnt Omicron relatief onschuldig te zijn. Maar, het is natuurlijk nooit fijn om ziek te zijn. Beterschap @Duken!
Zojuist zei Nougabol:Veel beterschap Duken. Ben je der minder ziek van dan van de Covid19?
Omicron is Covid-19, alleen een andere versie.
Gelukkig schijnt Omicron relatief onschuldig te zijn. Maar, het is natuurlijk nooit fijn om ziek te zijn. Beterschap @Duken!
Zojuist zei Nougabol:Veel beterschap Duken. Ben je der minder ziek van dan van de Covid19?
Omicron is Covid-19, alleen een andere versie.
Citaat van Meh Meh op 17 januari 2022, 11:23Ik vroeg mij al af waarom ik @Duken amper zag... normaal is hij wat actiever op het forum. Nogmaals, beterschap! 🤒
Ik vroeg mij al af waarom ik @Duken amper zag... normaal is hij wat actiever op het forum. Nogmaals, beterschap! 🤒