Café de Download
Citaat van William op 3 januari 2022, 12:49Middag allemaal.
Wat een gezeik weer, @Duken. Sinds dat hier het AOP vorig jaar is vervangen, is de verbinding weer stabiel. Daarvoor had ik ook regelmatig last van een wegvallende verbinding.
Moet zeggen dat ik op zich wel tevreden ben over de Giga Connectbox. Hoe de wifi is van dit ding weet ik niet, dat heb ik niet geprobeerd. Dat regelt me access point. Met andere modems was wifi hier altijd om te janken.
Middag allemaal.
Wat een gezeik weer, @Duken. Sinds dat hier het AOP vorig jaar is vervangen, is de verbinding weer stabiel. Daarvoor had ik ook regelmatig last van een wegvallende verbinding.
Moet zeggen dat ik op zich wel tevreden ben over de Giga Connectbox. Hoe de wifi is van dit ding weet ik niet, dat heb ik niet geprobeerd. Dat regelt me access point. Met andere modems was wifi hier altijd om te janken.
Citaat van William op 11 januari 2022, 13:29Middag allemaal.
Ik zit al een tijd te denken aan lensimplantaties. Niet afhankelijk zijn van contactlenzen lijkt me geweldig.
Binnenkort maar eens bellen om een afspraak te maken voor een quikscan. Hopelijk komt hieruit naar voren dat een uitgebreid vooronderzoek mogelijk is en krijg ik te horen of me ogen wel of niet geschikt zijn.
Middag allemaal.
Ik zit al een tijd te denken aan lensimplantaties. Niet afhankelijk zijn van contactlenzen lijkt me geweldig.
Binnenkort maar eens bellen om een afspraak te maken voor een quikscan. Hopelijk komt hieruit naar voren dat een uitgebreid vooronderzoek mogelijk is en krijg ik te horen of me ogen wel of niet geschikt zijn.
Citaat van Nobody op 11 januari 2022, 16:172 uur geleden zei Monkie:Ik zit al een tijd te denken aan lensimplantaties.
kijk maar uit...je hoort zoveel dingen die mis kunnen gaan, me buurvrouw is ook aan geopereerd aan 1 oog is ze bijna blind!
2 uur geleden zei Monkie:Ik zit al een tijd te denken aan lensimplantaties.
kijk maar uit...je hoort zoveel dingen die mis kunnen gaan, me buurvrouw is ook aan geopereerd aan 1 oog is ze bijna blind!
Citaat van zomersla op 11 januari 2022, 19:383 uur geleden zei Nobody:kijk maar uit...je hoort zoveel dingen die mis kunnen gaan, me buurvrouw is ook aan geopereerd aan 1 oog is ze bijna blind!
Mijn vrouw en ik krijgen al jaren een ooginjectie om de paar weken, maar we weten dat 1 op 2000 prikken verkeerd kan af lopen, maar met die gedachten moet je niet de ok ingaan.
zie Youtube
3 uur geleden zei Nobody:kijk maar uit...je hoort zoveel dingen die mis kunnen gaan, me buurvrouw is ook aan geopereerd aan 1 oog is ze bijna blind!
Mijn vrouw en ik krijgen al jaren een ooginjectie om de paar weken, maar we weten dat 1 op 2000 prikken verkeerd kan af lopen, maar met die gedachten moet je niet de ok ingaan.
zie Youtube
Citaat van Nobody op 12 januari 2022, 08:0812 uur geleden zei zomersla:Mijn vrouw en ik krijgen al jaren een ooginjectie om de paar weken,
Je ogen laten ooginjectie is ook wat anders als lensimplantaties. wat @Monkie ervoor heeft dunk mij, en natuurlijk moet je ervan uit gaan dat alles goed gaat
Mogge Allemaal
12 uur geleden zei zomersla:Mijn vrouw en ik krijgen al jaren een ooginjectie om de paar weken,
Je ogen laten ooginjectie is ook wat anders als lensimplantaties. wat @Monkie ervoor heeft dunk mij, en natuurlijk moet je ervan uit gaan dat alles goed gaat
Mogge Allemaal
Citaat van Nobody op 13 januari 2022, 08:07Las net dat je account bij Viaplay ook kunt delen:
https://www.streamwijzer.nl/viaplay-account-delen-schermen-tegelijk/
Scheelt wéér in de prijs
Goede Morgen Allemaal
Las net dat je account bij Viaplay ook kunt delen:
https://www.streamwijzer.nl/viaplay-account-delen-schermen-tegelijk/
Scheelt wéér in de prijs
Goede Morgen Allemaal
Citaat van PaasHaas62 op 13 januari 2022, 08:59En dat wat ze aanbieden kost maar EUR 13,99 per maand? Ik betaal hier voor Sky sport alleen al EUR 19,99 per maand.
En dat wat ze aanbieden kost maar EUR 13,99 per maand? Ik betaal hier voor Sky sport alleen al EUR 19,99 per maand.