Café de Download
Citaat van William op 20 juni 2009, 14:57Als we vogels gaan posten kon ik erook 1tje niet laten ;[
Zie bijlage
Jeez, ik kan die lelijke foto van mij wel weghalen want die van jou is echt nice
Als we vogels gaan posten kon ik erook 1tje niet laten ;[
Zie bijlage
Jeez, ik kan die lelijke foto van mij wel weghalen want die van jou is echt nice
Citaat van Tom op 20 juni 2009, 22:38Met welke camera is die nou genomen? ^^
@DukeN: dan heb je nog geen echte kwaliteit cameraphone-foto's gezien.
Met welke camera is die nou genomen? ^^
@DukeN: dan heb je nog geen echte kwaliteit cameraphone-foto's gezien.
Citaat van William op 21 juni 2009, 14:05Met welke camera is die nou genomen? ^^
Samsung NV3, hele mooie camera maar de foto is echt slecht, vooral omdat het balkon hek ervoor stond, en de asvalt van de weg is zichtbaar.
Met welke camera is die nou genomen? ^^
Samsung NV3, hele mooie camera maar de foto is echt slecht, vooral omdat het balkon hek ervoor stond, en de asvalt van de weg is zichtbaar.
Citaat van Tom op 21 juni 2009, 21:15Hm, ik had inderdaad een camera op een telefoon verwacht, maar niet dus.
En pctje, welke heb jij?
Hm, ik had inderdaad een camera op een telefoon verwacht, maar niet dus. En pctje, welke heb jij?
Citaat van Schaapje op 22 juni 2009, 11:42hier staat dat je 99 berichten hebt, berichten in de huiskamer tellen namelijk niet mee
Duken hoe was je eerste vaderdag?
hier staat dat je 99 berichten hebt, berichten in de huiskamer tellen namelijk niet mee
Duken hoe was je eerste vaderdag?
Citaat van Robin op 22 juni 2009, 13:26mooi
Post Merge: juni 22, 2009, 01:38:10 pm
nou heb ik 100 ber ;D
Niet van zulke inhoudsloze posts maken aub, alleen het woord "mooi" slaat natuurlijk nergens op. Blijkbaar doe je dit om je postcounter omhoog te kricken, jammer genoeg tellen de posts niet mee in de huiskamer.
Let op, posten om je postaantal omhoog te krijgen kan leiden tot een waarschuwing.
mooi
Post Merge: juni 22, 2009, 01:38:10 pm
nou heb ik 100 ber ;D
Niet van zulke inhoudsloze posts maken aub, alleen het woord "mooi" slaat natuurlijk nergens op. Blijkbaar doe je dit om je postcounter omhoog te kricken, jammer genoeg tellen de posts niet mee in de huiskamer.
Let op, posten om je postaantal omhoog te krijgen kan leiden tot een waarschuwing.
Citaat van William op 23 juni 2009, 18:55Vandaag van 9 tot 7 gewerkt, dus ik verdien wel wat lekkers
Het lijkt wel of ik full-time werk, ik moet deze week 5 keer werken :s Jullie wel leuke dag gehad?
Vandaag van 9 tot 7 gewerkt, dus ik verdien wel wat lekkers Het lijkt wel of ik full-time werk, ik moet deze week 5 keer werken :s Jullie wel leuke dag gehad?
Citaat van Pctje op 23 juni 2009, 18:58Hm, ik had inderdaad een camera op een telefoon verwacht, maar niet dus.
En pctje, welke heb jij?
Sorry tom ik heb het heel erg druk gehad met school had net een avondje tijd dus ben ff al mn posten aan het door werken. Maar ik heb bij de foto van members alle info neergezet. Maar voor alles compleet ben ik toch nu al wel rond de 7 á 800 euro kwijt maar ik wil dus nog een lens maar dan zit al op nog een bedrag van 400 euro :s Tis een dure hobby
maar zeer tof
Hm, ik had inderdaad een camera op een telefoon verwacht, maar niet dus.
En pctje, welke heb jij?
Sorry tom ik heb het heel erg druk gehad met school had net een avondje tijd dus ben ff al mn posten aan het door werken. Maar ik heb bij de foto van members alle info neergezet. Maar voor alles compleet ben ik toch nu al wel rond de 7 á 800 euro kwijt maar ik wil dus nog een lens maar dan zit al op nog een bedrag van 400 euro :s Tis een dure hobby
maar zeer tof
Citaat van Zombymario op 24 juni 2009, 14:33ben net klaar met me maatschapelijke stage bij een kinderdagverblijf :celb: :dans2:
ben ik eindelijk van die zeurende kleuters af
ben net klaar met me maatschapelijke stage bij een kinderdagverblijf :celb: :dans2:
ben ik eindelijk van die zeurende kleuters af