Café de Download
Citaat van William op 24 juni 2009, 18:57Haha niks aan idd
Ik heb waarschijnlijk zaterdag mijn Samsung Star, kan iemand me daar misschien iets over vertellen?
Haha niks aan idd
Ik heb waarschijnlijk zaterdag mijn Samsung Star, kan iemand me daar misschien iets over vertellen?
Citaat van Heisenberg op 24 juni 2009, 19:12Leuke budget touchscreen telefoon.
Batterij is goed.
Alleen wel wat klein:
Verder staat er een leuke review over op www.phonearena.com
Leuke budget touchscreen telefoon.
Batterij is goed.
Alleen wel wat klein:
Verder staat er een leuke review over op http://www.phonearena.com
Citaat van Heisenberg op 24 juni 2009, 19:19Thank you ik lees het even
Directe link:
http://www.phonearena.com/htmls/Samsung-Star-S5230-Review-review-r_2179.html
Heb trouwens een vergissing gemaakt in de batterij duur, blijkt achteraf toch slechter te zijn dan ik had vernomen..
Thank you ik lees het even
Directe link:
http://www.phonearena.com/htmls/Samsung-Star-S5230-Review-review-r_2179.html
Heb trouwens een vergissing gemaakt in de batterij duur, blijkt achteraf toch slechter te zijn dan ik had vernomen..
Citaat van Tom op 29 juni 2009, 12:19Ik zit nu op een nieuwe pc voor een klant, inclusief draadloos internet van de router die erbij gekocht is.
Het werkt allemaal prima, blij dat dat ook gedaan is.
Ik zit nu op een nieuwe pc voor een klant, inclusief draadloos internet van de router die erbij gekocht is. Het werkt allemaal prima, blij dat dat ook gedaan is.
Citaat van Robin op 29 juni 2009, 15:20Lol, heb in de kast een oude laptop van me pa gevonden, de Dell Latitude:
1.22 Ghz en een videokaart van maarliefst 64MB. Doet 't best aardig voor zo'n oud beestje.
Lol, heb in de kast een oude laptop van me pa gevonden, de Dell Latitude:
1.22 Ghz en een videokaart van maarliefst 64MB. Doet 't best aardig voor zo'n oud beestje.
Citaat van Duken op 29 juni 2009, 19:13Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Citaat van Zombymario op 29 juni 2009, 19:14ik vind het nu niet druk. en als het druk is vind ik niet erg want dan weten we dat er het goed loopt met het forum
ik vind het nu niet druk. en als het druk is vind ik niet erg want dan weten we dat er het goed loopt met het forum
Citaat van William op 29 juni 2009, 19:17Ik vind het idd niet super druk maar ik denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens.
Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Ik vind het idd niet super druk maar ik denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens.
Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Citaat van Tom op 30 juni 2009, 11:16Lol, ik was net bij de bakker, zegt een man achter me dit: "Mag ik één zeekaak van u alstublieft?" (op z'n ABN). Ik kon het niet laten om te zeggen: "Zòòh zeggie dat toch-iet man, dat benne zéékaeke!" Die mensen allemaal van "huh, wtf" en een oude vrouw achter me: "Goed zòòh jonge, jij ben teminste een echte Katteker!"
Lol, ik was net bij de bakker, zegt een man achter me dit: "Mag ik één zeekaak van u alstublieft?" (op z'n ABN). Ik kon het niet laten om te zeggen: "Zòòh zeggie dat toch-iet man, dat benne zéékaeke!" Die mensen allemaal van "huh, wtf" en een oude vrouw achter me: "Goed zòòh jonge, jij ben teminste een echte Katteker!"