Café de Download
Citaat van Zombymario op 18 juni 2009, 12:34ik zie dat die net wil wegvliegen
ik zie dat die net wil wegvliegen
Citaat van Duken op 18 juni 2009, 19:40Hehe leuke foto! Duifje in de tuin. Deze is toch niet me je GSM camera? Anders maakt die GSM wel hele mooie foto's
Hehe leuke foto! Duifje in de tuin. Deze is toch niet me je GSM camera? Anders maakt die GSM wel hele mooie foto's
Citaat van Farid. op 18 juni 2009, 19:46Of we gaan met zijn allen in jouw Sherman tank
Whahahahah! Dat ding is net zo groot als een schoenmaatje 50 :geheim:
Of we gaan met zijn allen in jouw Sherman tank
Whahahahah! Dat ding is net zo groot als een schoenmaatje 50 :geheim:
Citaat van Pctje op 19 juni 2009, 15:49Als we vogels gaan posten kon ik erook 1tje niet laten ;[
Zie bijlage
[verwijderd door de beheerder]
Als we vogels gaan posten kon ik erook 1tje niet laten ;[
Zie bijlage
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Tom op 19 juni 2009, 15:54Dat is een hele mooie foto, wat voor camera heb je? Ik zag je op die foto van jezelf al met een flinke joekel lopen, goeie dSLR zeker?
Dat is een hele mooie foto, wat voor camera heb je? Ik zag je op die foto van jezelf al met een flinke joekel lopen, goeie dSLR zeker?
Citaat van Tom op 19 juni 2009, 16:04Ik denk ook zomaar dat die gemaakt is met een zoomlens, tenzij dat vogeltje je ongelofelijk vertrouwt.
Ik denk ook zomaar dat die gemaakt is met een zoomlens, tenzij dat vogeltje je ongelofelijk vertrouwt.
Citaat van Zombymario op 19 juni 2009, 16:52ben net bij een brand geweest van een peuterspeelzaal. je zag gewoon dat er gaten in de muur waren gebrand
en ik hoorde drie harde knallen.
ben net bij een brand geweest van een peuterspeelzaal. je zag gewoon dat er gaten in de muur waren gebrand en ik hoorde drie harde knallen.
Citaat van Farid. op 20 juni 2009, 10:05Hey allemaal.
Ik heb vista gedownload alleen moet ik het Iso bestand op de dvd zetten of de lossen bestanden in de iso? dus
-Boot
- Efi
- Sources
- support
- upgrade
- etc.
(ik denk ik post het hier dan wordt het sneller gelezen :s
Hey allemaal.
Ik heb vista gedownload alleen moet ik het Iso bestand op de dvd zetten of de lossen bestanden in de iso? dus
-Boot
- Efi
- Sources
- support
- upgrade
- etc.
(ik denk ik post het hier dan wordt het sneller gelezen :s