Café de Download
Citaat van Farid. op 17 juni 2009, 14:47Hehem mijn Giraffe staat erop:
http://www.onemilliongiraffes.com/?id=2477
"My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million hand drawn giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong. So far I've got 1312 giraffes, so I need 998 688 more! And I have 565 days left to get them.
Let's show Jørgen how amazing the internet is"
Haha, lol, wat ziet dat ding eruit zeg
Hehem mijn Giraffe staat erop:
http://www.onemilliongiraffes.com/?id=2477
"My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million hand drawn giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong. So far I've got 1312 giraffes, so I need 998 688 more! And I have 565 days left to get them.
Let's show Jørgen how amazing the internet is"
Haha, lol, wat ziet dat ding eruit zeg
Citaat van Zombymario op 17 juni 2009, 15:29ja maar wel een stuk verder van mijn huis
ja maar wel een stuk verder van mijn huis
Citaat van stefjuh op 17 juni 2009, 15:35We moeten gewoon kijken waar iedereen ongeveer woont dan kunnen we zien van af die huizen wat het centraalst ligt. Maar ik denk dat we eerst even op het besluit van de moderators moeten wachten.
gr stefjuh
We moeten gewoon kijken waar iedereen ongeveer woont dan kunnen we zien van af die huizen wat het centraalst ligt. Maar ik denk dat we eerst even op het besluit van de moderators moeten wachten.
gr stefjuh
Citaat van Robin op 17 juni 2009, 17:14Jongens, we gaan als het goed is eerst is iets met de mods en admin doen. Daarna misschien met leden, en daarbij zullen wij de gehele dag opzetten, waaronder ook dus de locatie
Jongens, we gaan als het goed is eerst is iets met de mods en admin doen. Daarna misschien met leden, en daarbij zullen wij de gehele dag opzetten, waaronder ook dus de locatie
Citaat van Farid. op 17 juni 2009, 17:45ik heb een idee
Als jullie nu allemaal een tank kopen, dan kunnen we met zen alle rijden. en hoeven jullie ook niet geld te besteden aan een restaurant ofzo O0
Goed idee, toch?
ik heb een idee
Als jullie nu allemaal een tank kopen, dan kunnen we met zen alle rijden. en hoeven jullie ook niet geld te besteden aan een restaurant ofzo O0
Goed idee, toch?