Café de Download
Citaat van William op 16 juni 2009, 15:12Ah, jammer
Wat vinden jullie van Den Haag, mn pa werkt hiero bij de Bijenkorf, mss daar in restaurant ofzo...
Ah, jammer
Wat vinden jullie van Den Haag, mn pa werkt hiero bij de Bijenkorf, mss daar in restaurant ofzo...
Citaat van Tom op 16 juni 2009, 15:13Sja, voor mij alleen maar beter, maar nog steeds niet echt centraal.
Ik denk dat we meer in de buurt van Utrecht of Amsterdam moeten zitten. Bij iemand in de tuin is niet te doen, haast niemand kan zelf rijden.
Sja, voor mij alleen maar beter, maar nog steeds niet echt centraal. Ik denk dat we meer in de buurt van Utrecht of Amsterdam moeten zitten. Bij iemand in de tuin is niet te doen, haast niemand kan zelf rijden.
Citaat van Tom op 16 juni 2009, 15:40Hoe dan ook, 't is voorlopig nog niet aan de orde. Als 't zo ver is en we hebben nog geen locatie, hoor je het vanzelf.
Hoe dan ook, 't is voorlopig nog niet aan de orde. Als 't zo ver is en we hebben nog geen locatie, hoor je het vanzelf.
Citaat van Duken op 17 juni 2009, 06:57Ik ga wat opzetten voor de meeting van duken leden. Komt nog allemaal aan de orde mensen. We gaan het eerst met de mods bespreken.
Ik ga wat opzetten voor de meeting van duken leden. Komt nog allemaal aan de orde mensen. We gaan het eerst met de mods bespreken.
Citaat van Erwin. op 17 juni 2009, 10:41Bergen op Zoom? Nah, te ver weg. Nog niet eens voor mij, maar voor DukeN, Robin en JFK zeker.
Doe maar wel
Den Enghel ligt ongeveer 30 meter van mijn huis vandaan
Bergen op Zoom? Nah, te ver weg. Nog niet eens voor mij, maar voor DukeN, Robin en JFK zeker.
Doe maar wel
Citaat van Tom op 17 juni 2009, 11:35Zo, ik werk nu even tijdelijk op een BenQ E2200HD van 21.5".
Mooie monitor, hoge resolutie (1080p). Jammer dat 'ie voor een klant is, want ik had 'em graag gehouden!
Zo, ik werk nu even tijdelijk op een BenQ E2200HD van 21.5". Mooie monitor, hoge resolutie (1080p). Jammer dat 'ie voor een klant is, want ik had 'em graag gehouden!
Citaat van Duken op 17 juni 2009, 13:13Hehem mijn Giraffe staat erop:
http://www.onemilliongiraffes.com/?id=2477
"My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million hand drawn giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong. So far I've got 1312 giraffes, so I need 998 688 more! And I have 565 days left to get them.
Let's show Jørgen how amazing the internet is"
Hehem mijn Giraffe staat erop:
http://www.onemilliongiraffes.com/?id=2477
"My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million hand drawn giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong. So far I've got 1312 giraffes, so I need 998 688 more! And I have 565 days left to get them.
Let's show Jørgen how amazing the internet is"
Citaat van William op 17 juni 2009, 14:39Doe maar wel
Woon je dan in Bergen op Zoom??
Doe maar wel
Woon je dan in Bergen op Zoom??