do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 198 of 2.047Volgende

Ah, jammer

Wat vinden jullie van Den Haag, mn pa werkt hiero bij de Bijenkorf, mss daar in restaurant ofzo...

Sja, voor mij alleen maar beter, maar nog steeds niet echt centraal. :P Ik denk dat we meer in de buurt van Utrecht of Amsterdam moeten zitten. Bij iemand in de tuin is niet te doen, haast niemand kan zelf rijden.

In de buurt van openbaar vervoer dus...

heb effe gegoogle'd:

8zp503.jpg

Hoe dan ook, 't is voorlopig nog niet aan de orde. Als 't zo ver is en we hebben nog geen locatie, hoor je het vanzelf.

Ik ga wat opzetten voor de meeting van duken leden. Komt nog allemaal aan de orde mensen. We gaan het eerst met de mods bespreken. :)

Bergen op Zoom? Nah, te ver weg. Nog niet eens voor mij, maar voor DukeN, Robin en JFK zeker.

Doe maar wel :P

Den Enghel ligt ongeveer 30 meter van mijn huis vandaan :)

Zo, ik werk nu even tijdelijk op een BenQ E2200HD van 21.5". :) Mooie monitor, hoge resolutie (1080p). Jammer dat 'ie voor een klant is, want ik had 'em graag gehouden! :D

benq-e2200hd-monitor.jpg

Hehe nice tom!

Beter een meeting in utrecht ofzo, dat is wel te doen :)

Hehem mijn Giraffe staat erop:

http://www.onemilliongiraffes.com/?id=2477

2477.jpg

"My friend, Jørgen, doesn't believe I can collect one million hand drawn giraffes by 2011. I'm gonna prove him wrong. So far I've got 1312 giraffes, so I need 998 688 more! And I have 565 days left to get them.

Let's show Jørgen how amazing the internet is"

Doe maar wel :P

Den Enghel ligt ongeveer 30 meter van mijn huis vandaan :)

Woon je dan in Bergen op Zoom??

VorigePage 198 of 2.047Volgende