Café de Download
Citaat van Nobody op 6 september 2021, 17:521 uur geleden zei ShadowMaster:@Nobody sterkte en ook voor je schoonzus
hopelijk zijn ze er op tijd bij
@ShadowMaster, alle eerst wil ik je bedanken voor je post
! Omdat ik zeer waardeer van je.
Ja ik hoop dat ze er op tijd bij zijn....Maar ik heb zo me twijfels omdat me schoonzus in die bewuste e-mail schreef dat ze al een helle tijd mee roept liep met dat raar gevoel in Haar buik..
Naar die echo in het ziekenhuis bleek dat het al mis was en ook pas naar die mri scan is bedoelt of er al uitzaaiingen zijn..En dat ze ook al weet dat ze 24 sept. geopperd wordt....
Fijne Avond Allemaal
1 uur geleden zei ShadowMaster:@Nobody sterkte en ook voor je schoonzus
hopelijk zijn ze er op tijd bij
@ShadowMaster, alle eerst wil ik je bedanken voor je post ! Omdat ik zeer waardeer van je.
Ja ik hoop dat ze er op tijd bij zijn....Maar ik heb zo me twijfels omdat me schoonzus in die bewuste e-mail schreef dat ze al een helle tijd mee roept liep met dat raar gevoel in Haar buik..
Naar die echo in het ziekenhuis bleek dat het al mis was en ook pas naar die mri scan is bedoelt of er al uitzaaiingen zijn..En dat ze ook al weet dat ze 24 sept. geopperd wordt....
Fijne Avond Allemaal
Citaat van louis1970 op 6 september 2021, 18:00Ook goede avond allemaal . Ga straks een film kijken . Weet alleen nog niet welke .
Veel keus heb ik ook niet wand mijn harde schijf van 6TB zat vol en heb nu voor nood ff een 1TB schijfje in mijn media player gestopt en kan dus ff niet bij mijn andere films . Maar moest steeds als ik een nieuwe film had een weg doen . Dat is ook weer zonde 😀
Ook goede avond allemaal . Ga straks een film kijken . Weet alleen nog niet welke .
Veel keus heb ik ook niet wand mijn harde schijf van 6TB zat vol en heb nu voor nood ff een 1TB schijfje in mijn media player gestopt en kan dus ff niet bij mijn andere films . Maar moest steeds als ik een nieuwe film had een weg doen . Dat is ook weer zonde 😀
Citaat van Nobody op 9 september 2021, 06:58Mogge Allemaal
De straat waar ik aan woon zijn ze glasvezel aan het aanleggen begonnen
De stoepen worden open gebroken, en de weg doen ze niets aan daar waren ze gisteren aan het boren, dus die glasvezel die word aan het begin doorgespoten
Mogge Allemaal
De straat waar ik aan woon zijn ze glasvezel aan het aanleggen begonnen
De stoepen worden open gebroken, en de weg doen ze niets aan daar waren ze gisteren aan het boren, dus die glasvezel die word aan het begin doorgespoten
Citaat van William op 9 september 2021, 10:56Middag allemaal.
Kijk eens aan, @Nobody. Goed dat ze begonnen zijn.
Hier laatst ook een mail ontvangen met een update hoe het er voor staat. Ik ontvang een brief over hoe en wat qua planning wat betreft de aanleg van glasvezel.
Middag allemaal.
Kijk eens aan, @Nobody. Goed dat ze begonnen zijn.
Hier laatst ook een mail ontvangen met een update hoe het er voor staat. Ik ontvang een brief over hoe en wat qua planning wat betreft de aanleg van glasvezel.
Citaat van Nobody op 9 september 2021, 11:454 uur geleden zei Nobody:gisteren aan het boren, dus die glasvezel die word aan het begin doorgespoten
Van de stoep naar de overkant van de stoep :
Edit : Voordat ik hier binnen in de woonkamer die glasvezel heb dat duurt nog paar maanden, als ik het goed heb 2022 maart.
De gemeente waar ik in woont, met een aantal dorpen moet ze ongeveer 600 a 700 kilometer aan leggen!
Middag Allemaal
4 uur geleden zei Nobody:gisteren aan het boren, dus die glasvezel die word aan het begin doorgespoten
Van de stoep naar de overkant van de stoep :
Edit : Voordat ik hier binnen in de woonkamer die glasvezel heb dat duurt nog paar maanden, als ik het goed heb 2022 maart.
De gemeente waar ik in woont, met een aantal dorpen moet ze ongeveer 600 a 700 kilometer aan leggen!
Middag Allemaal