Café de Download
Citaat van Nobody op 4 september 2021, 08:03@louis1970, Welkom Back
Mogge Allemaal
Heb een zéér verontrustende e-mail gehad van me schoonzusje ze voelde in Haar onderbuik een vreemd gevoel, en Haar huisarts stuurde Haar meteen naar het ziekenhuis en toen bleek al snel dat ze blaaskanker heeft...Ze krijg nu aankomde week een mri Scan of ze al uitzaaiingen heeft....
@louis1970, Welkom Back
Mogge Allemaal
Heb een zéér verontrustende e-mail gehad van me schoonzusje ze voelde in Haar onderbuik een vreemd gevoel, en Haar huisarts stuurde Haar meteen naar het ziekenhuis en toen bleek al snel dat ze blaaskanker heeft...Ze krijg nu aankomde week een mri Scan of ze al uitzaaiingen heeft....
Citaat van louis1970 op 4 september 2021, 09:141 uur geleden zei Nobody:@louis1970, Welkom Back
Mogge Allemaal
Dat is inderdaad verontrustend , Hoop maar dat ze er nog wat aan kunnen doen . Sterkte .
1 uur geleden zei Nobody:@louis1970, Welkom Back
Mogge Allemaal
Dat is inderdaad verontrustend , Hoop maar dat ze er nog wat aan kunnen doen . Sterkte .
Citaat van Nobody op 4 september 2021, 11:352 uur geleden zei louis1970:Hoop maar dat ze er nog wat aan kunnen doen . Sterkte .
Bedankt @louis1970
Goeiemiddag Allemaal
2 uur geleden zei louis1970:Hoop maar dat ze er nog wat aan kunnen doen . Sterkte .
Bedankt @louis1970
Goeiemiddag Allemaal
Citaat van Nobody op 4 september 2021, 23:08CitaatHoop maar dat ze er nog wat aan kunnen doen
Nadien de uitslag van die Mri-Scan, kijken ze in welke fases dat gezwel al is..
Dat ze 24 september gaan ze al opereren staat alvast, schreef me Schoonzus in die bewuste e-mail
CitaatHoop maar dat ze er nog wat aan kunnen doen
Nadien de uitslag van die Mri-Scan, kijken ze in welke fases dat gezwel al is..
Dat ze 24 september gaan ze al opereren staat alvast, schreef me Schoonzus in die bewuste e-mail
Citaat van Nobody op 5 september 2021, 11:35Middag Allemaal
Nu dingen doen die niet kunnen wachten en daarna voor de TV in me relaxstoel gaan zitten om naar Zandvoort te kijken Max !
Middag Allemaal
Nu dingen doen die niet kunnen wachten en daarna voor de TV in me relaxstoel gaan zitten om naar Zandvoort te kijken Max !
Citaat van Duken op 6 september 2021, 07:01Jeetje wat een heftig weekend @Nobody. Sterkte en rustig aan. Vandaag weer maandag dus de week mag weer beginnen.
Jeetje wat een heftig weekend @Nobody. Sterkte en rustig aan. Vandaag weer maandag dus de week mag weer beginnen.
Citaat van Nobody op 6 september 2021, 08:041 uur geleden zei Duken:Jeetje wat een heftig weekend @Nobody. Sterkte en rustig aan.
Dank je wel @Duken .
Mogge Allemaal
1 uur geleden zei Duken:Jeetje wat een heftig weekend @Nobody. Sterkte en rustig aan.
Dank je wel @Duken .
Mogge Allemaal
Citaat van ShadowMaster op 6 september 2021, 15:52@Nobody sterkte en ook voor je schoonzus
hopelijk zijn ze er op tijd bij
@Nobody sterkte en ook voor je schoonzus
hopelijk zijn ze er op tijd bij