Café de Download
Citaat van Nobody op 10 september 2021, 04:57Mogge Allemaal
Ben er vroeg uit omdat ik omdat een afspraak heb om 08:00 uur een bloedafname / de 24 uur's urine moet inleveren bij het ziekenhuis
Mogge Allemaal
Ben er vroeg uit omdat ik omdat een afspraak heb om 08:00 uur een bloedafname / de 24 uur's urine moet inleveren bij het ziekenhuis
Citaat van Duken op 10 september 2021, 13:26Goedemiddag, Glasvezel heb ik hier niet maar ben nu nog tevreden met de Ziggo kabel. Ik hoop dat je uitslag goed is Nobody. Dan kan je lekker het weekend in
![]()
Alvast een fijn weekend trouwens iedereen
Goedemiddag, Glasvezel heb ik hier niet maar ben nu nog tevreden met de Ziggo kabel. Ik hoop dat je uitslag goed is Nobody. Dan kan je lekker het weekend in
Alvast een fijn weekend trouwens iedereen
Citaat van Nobody op 10 september 2021, 17:233 uur geleden zei Duken:Goedemiddag, Glasvezel heb ik hier niet maar ben nu nog tevreden met de Ziggo kabel. Ik hoop dat je uitslag goed is Nobody. Dan kan je lekker het weekend in
![]()
Ja van die. glasvezel zijn ze weer vertrokken (stond een verkeerd bord langs de weg) uit me straat
Paar straten verder zijn ze nu begonnen met het aanleggen ervan.
En ja ziggo heeft maar 40 uploaden en strak als alles klaar is die glasvezel dan is de snelheid 1000..En voor ongeveer € 10,- meer.
Ik moet pas 29 Sept. de uitslag gaan halen van dat bloed/ 24 uur's urine bij de internist
Fijn Avond Allemaal
3 uur geleden zei Duken:Goedemiddag, Glasvezel heb ik hier niet maar ben nu nog tevreden met de Ziggo kabel. Ik hoop dat je uitslag goed is Nobody. Dan kan je lekker het weekend in
![]()
Ja van die. glasvezel zijn ze weer vertrokken (stond een verkeerd bord langs de weg) uit me straat
Paar straten verder zijn ze nu begonnen met het aanleggen ervan.
En ja ziggo heeft maar 40 uploaden en strak als alles klaar is die glasvezel dan is de snelheid 1000..En voor ongeveer € 10,- meer.
Ik moet pas 29 Sept. de uitslag gaan halen van dat bloed/ 24 uur's urine bij de internist
Fijn Avond Allemaal
Citaat van William op 11 september 2021, 05:29Ik heb nu enkel internet van Ziggo. Ik zal nog meer gaan besparen als ik straks internet neem via glasvezel.
Een glasvezelabonnement afsluiten kan nu nog niet, dus van mij mogen de werkzaamheden snel beginnen.
Mogge allemaal. Iets bestellen bij Ali en laten verzenden vanuit Polen. Wat krijg je dan, track&trace updates in het Pools. Leuk omdat dan weer te vertalen
![]()
Ik heb nu enkel internet van Ziggo. Ik zal nog meer gaan besparen als ik straks internet neem via glasvezel.
Een glasvezelabonnement afsluiten kan nu nog niet, dus van mij mogen de werkzaamheden snel beginnen.
Mogge allemaal. Iets bestellen bij Ali en laten verzenden vanuit Polen. Wat krijg je dan, track&trace updates in het Pools. Leuk omdat dan weer te vertalen