wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.946 of 2.047Volgende

Nee inderdaad, maar de betekenis is iets van: Mauw.... Relaxed oid? Ach wat een ieder er zelf van vind. 

puss GIF

Net 6 miljoen Safe Moon gekocht via Pancakeswap. (wat een gedoe de eerste keer...) Kost momenteel $0,00000785 per stuk. Zou leuk zijn als hij ooit stijgt naar 1 cent per stuk. Ik ben constant opzoek naar nieuwe tokens/coins met een extreem lage waarde. Tientje hier, vijftig daar, etc. Wie €10,- aan BTC had aangeschaft toen deze €0,007 stond, zou nu multimiljonair zijn. Ik probeer in te zetten op zoveel mogelijk beginnende tokens en coins met een goed startup verhaal.

Een fijne dag allemaal! 

3 uur geleden zei Meh Meh:

Net 6 miljoen Safe Moon gekocht via Pancakeswap. (wat een gedoe de eerste keer...) Kost momenteel $0,00000785 per stuk. Zou leuk zijn als hij ooit stijgt naar 1 cent per stuk. Ik ben constant opzoek naar nieuwe tokens/coins met een extreem lage waarde. Tientje hier, vijftig daar, etc. Wie €10,- aan BTC had aangeschaft toen deze €0,007 stond, zou nu multimiljonair zijn. Ik probeer in te zetten op zoveel mogelijk beginnende tokens en coins met een goed startup verhaal.

Een fijne dag allemaal! 

Dan onderstaande lezen

https://allesovercrypto.nl/blog/safemoon-volledige-startersgids

Arme ICT handjes kunnen het werk niet aan. Vanaf maandag weer kantoor baan... Afgelopen drie weken mogen ploegen... Mijn lichaam is op. 🤣

Dit weekend beginnen met verhuizen. IMG-20210514-WA0020.jpeg

Mogge allemaal. :) 

Mijn vrouw haar pixel 3a telefoon onder de verhuizing in de wc laten vallen.... Die is helemaal van de flip.... 🤯

Even een open toestel en de telefoon in een bak rijst. Hopen dat hij weer tot leven komt .

De Nuts voorzieningen hebben een extra week vertraging. We moeten dus nog twee weken verwachten. Maar verhuizen gaat gewoon door. 👍

Morgen weer gewoon aan het werk na drie weken klussen. 

Het zal jullie niet ontgaan zijn maar ziggo sport stopt met Formule 1, met de live uitzendingen vanaf 2022 .....

Ziggo raakt uitzendrechten Formule 1 kwijt

Middag Allemaal ;)

Ik had het inderdaad ook gelezen, ben benieuwd waar ze heen gaan. Ik hoop en openbare zender als Veronica die zowel de KPN als Ziggo kijker kan ontvangen.

Ja ik wil en zal volgende jaar de formule 1 races willen kijken dan maar als het niet anders kan de betaalzender ;)

Mogge allemaal.

Ben benieuwd wat er in Nederland gaat gebeuren met F1TV Pro.  Hopelijk zijn de rechten niet exclusief voor NENT (Nordic Entertainment Group). Dan is het denk ik snel afgelopen met F1TV Pro in Nederland.

Dat zag je ook in Duitsland gebeuren met F1TV Pro, vanwege een deal met Sky F1 Deutschland.

Edit: Lees net dat F1TV Pro beschikbaar blijft in Nederland om de races te volgen.

Citaat

Volgend seizoen zes Formule 1-races gratis te zien, rest achter betaalmuur

Formule 1-liefhebbers moeten vanaf volgend jaar een abonnement nemen op streamingsdienst Viaplay om alle races met Nederlands commentaar te kunnen volgen. Het Zweedse bedrijf Nordic Entertainment Group heeft de uitzendrechten zoals verwacht overgenomen van Ziggo Sport en gaat de wedstrijden uitzenden op de eigen betaalzender.

Onderdeel van de driejarige overeenkomst tussen het streamingbedrijf en de Formule 1 is dat er jaarlijks zes grands prix gratis te zien zijn op een nog te bepalen open kanaal. Onder die races is ook de Grand Prix van Zandvoort.

Eerder deze week werd al bekend dat Ziggo Sport de uitzendrechten was kwijtgeraakt. De zender zei dat de tarieven voor de afgelopen jaren zo sterk gestegen zijn dat het niet mogelijk was om een nieuw contract af te sluiten. Het is niet bekend hoeveel Nordic Entertainment Group voor de rechten betaalt.

Het streamingbedrijf is nu voornamelijk nog actief in Scandinavië, maar gaat uitbreiden naar onder meer Nederland, Polen en de Verenigde Staten. Naast Formule 1-races gaat het bedrijf ook Bundesligavoetbal uitzenden. De lanceerdatum en de tarieven in Nederland worden later bekendgemaakt.

NOS.nl

Ben benieuwd.  Ik zie dat er een Apple TV app beschikbaar is van ViaPlay, dus dat is al mooi meegenomen. 

VorigePage 1.946 of 2.047Volgende