Café de Download
Citaat van Nobody op 20 mei 2021, 10:042 uur geleden zei Monkie:Ik zie dat er een Apple TV app beschikbaar is van ViaPlay, dus dat is al mooi meegenomen.
Da's mooi meegenomen dan
We zullen het wel zien...
Maar ik ga volgende jaar hier glasvezel krijgen en in dat abonnement zit ook Ziggo sport en dat betaal ik dus ook voor, dan zal ik even afwachten hoe het verloopt anders past ik dat glasvezel abonnement gewoon aan
2 uur geleden zei Monkie:Ik zie dat er een Apple TV app beschikbaar is van ViaPlay, dus dat is al mooi meegenomen.
Da's mooi meegenomen dan We zullen het wel zien...
Maar ik ga volgende jaar hier glasvezel krijgen en in dat abonnement zit ook Ziggo sport en dat betaal ik dus ook voor, dan zal ik even afwachten hoe het verloopt anders past ik dat glasvezel abonnement gewoon aan
Citaat van Meh Meh op 20 mei 2021, 10:26Hallo allemaal! Fijn dat het verhuizen is begonnen @DukenHopelijk zijn jullie snel aangesloten op NUTS voorzieningen. Lastig zonder stroom. En internet. 😱
De crypto markt ligt helemaal op zijn gat. De meeste currency's zijn 50% gedaald. Ik ga vandaag alles wat ik kan missen in grote coins/tokens steken. Over een maand of wat heb ik dan mijn geld verdubbeld. Of ik ben het allemaal kwijt, het is geld dat ik kan missen dus dat kleine risico neem ik.
Weet iemand wat er met Vectronic aan de hand is? Hij/ze/zij zijn twee weken geleden gestopt met posten. Is de grootste release groep voor films met Nederlandse ondertiteling. ☹️
Hallo allemaal! Fijn dat het verhuizen is begonnen @DukenHopelijk zijn jullie snel aangesloten op NUTS voorzieningen. Lastig zonder stroom. En internet. 😱
De crypto markt ligt helemaal op zijn gat. De meeste currency's zijn 50% gedaald. Ik ga vandaag alles wat ik kan missen in grote coins/tokens steken. Over een maand of wat heb ik dan mijn geld verdubbeld. Of ik ben het allemaal kwijt, het is geld dat ik kan missen dus dat kleine risico neem ik.
Weet iemand wat er met Vectronic aan de hand is? Hij/ze/zij zijn twee weken geleden gestopt met posten. Is de grootste release groep voor films met Nederlandse ondertiteling. ☹️
Citaat van William op 20 mei 2021, 17:10Avond allemaal.
6 uur geleden zei Nobody:Da's mooi meegenomen dan
Inderdaad. Ben benieuwd wat ViaPlay in Nederland gaat kosten. Hopelijk komt er dan wel een abonnement met enkel F1. Daar gaat het mij alleen om.
In Zweden en Noorwegen bieden ze meerdere abonnementen aan. Zowel met als zonder sport.
Verder blijf ik F1TV Pro ook in de gaten houden. Vooral de toegang tot alle onboard-camera's lijkt me erg gaaf. Momenteel zijn ze nog bezig met een app voor de Apple TV.
Avond allemaal.
6 uur geleden zei Nobody:Da's mooi meegenomen dan
Inderdaad. Ben benieuwd wat ViaPlay in Nederland gaat kosten. Hopelijk komt er dan wel een abonnement met enkel F1. Daar gaat het mij alleen om.
In Zweden en Noorwegen bieden ze meerdere abonnementen aan. Zowel met als zonder sport.
Verder blijf ik F1TV Pro ook in de gaten houden. Vooral de toegang tot alle onboard-camera's lijkt me erg gaaf. Momenteel zijn ze nog bezig met een app voor de Apple TV.
Citaat van Nobody op 21 mei 2021, 09:34Mogge Allemaal,
Ik heb contact opgenomen met mijn aanstaande glasvezel provider, nu is het abonnement zonder Ziggo sport.
Nu waarom dat ik het abonnement van glasvezel provider al verander heb nu ligt het vers in me geheugen dat volgende jaar geen formule 1 te zien is bij Ziggo sport...
Namelijk als je pas een nieuw abonnement afsluit dan zit je 1 jaar aan vast!
Edit: Netjes van me glasvezel provider een bevestigingsmail gehad dat Ziggo sport ervan af is van het abonnement
Mogge Allemaal,
Ik heb contact opgenomen met mijn aanstaande glasvezel provider, nu is het abonnement zonder Ziggo sport.
Nu waarom dat ik het abonnement van glasvezel provider al verander heb nu ligt het vers in me geheugen dat volgende jaar geen formule 1 te zien is bij Ziggo sport...
Namelijk als je pas een nieuw abonnement afsluit dan zit je 1 jaar aan vast!
Edit: Netjes van me glasvezel provider een bevestigingsmail gehad dat Ziggo sport ervan af is van het abonnement
Citaat van Duken op 22 mei 2021, 05:39Netjes hoor Nobody.
Scheelt ook weer in de maandelijkse kosten.
Goedemorgen en een lekker regenachtig weekend om te verhuizen.
We gaan met het versjouwen van kastjes vast weer gaatjes krijgen in de muur.
Netjes hoor Nobody. Scheelt ook weer in de maandelijkse kosten.
Goedemorgen en een lekker regenachtig weekend om te verhuizen. We gaan met het versjouwen van kastjes vast weer gaatjes krijgen in de muur.
Citaat van William op 22 mei 2021, 06:13Erg netjes inderdaad, Nobody.
Mogge allemaal.
Kijk eens aan. Ergens in maart van dit jaar een licentie van CCC 5 gekocht. Als je op of na 18 februari 2021 een licentie hebt aangeschaft voor versie 5, kun je gratis upgraden naar versie 6. Licentie aangeschaft voor 18 februari, dan krijg je 50% korting.
50% korting voor een upgrade is leuk. Een gratis upgrade is veel leuker. 😀
Erg netjes inderdaad, Nobody.
Mogge allemaal.
Kijk eens aan. Ergens in maart van dit jaar een licentie van CCC 5 gekocht. Als je op of na 18 februari 2021 een licentie hebt aangeschaft voor versie 5, kun je gratis upgraden naar versie 6. Licentie aangeschaft voor 18 februari, dan krijg je 50% korting.
50% korting voor een upgrade is leuk. Een gratis upgrade is veel leuker. 😀
Citaat van ShadowMaster op 23 mei 2021, 15:55Iemand hier nog het songfestival gekeken ?
ik moest werken ochtenden dus heb het niet gekeken.
heb het wel al deels terug gezien maar vond niet echt iets wat voor mij had hoeven winnen
Iemand hier nog het songfestival gekeken ?
heb het wel al deels terug gezien maar vond niet echt iets wat voor mij had hoeven winnen
Citaat van Duken op 24 mei 2021, 06:1414 uur geleden zei ShadowMaster:Iemand hier nog het songfestival gekeken ?
Nee helaas, normaal kijk ik wel even met een biertje. Maar de verhuizing valt wat tegen... na de wind is het zelfbouw schuurtje niet zo stevig. Dus de planning loopt even anders.
![]()
goedemorgen!
14 uur geleden zei ShadowMaster:Iemand hier nog het songfestival gekeken ?
Nee helaas, normaal kijk ik wel even met een biertje. Maar de verhuizing valt wat tegen... na de wind is het zelfbouw schuurtje niet zo stevig. Dus de planning loopt even anders.
goedemorgen!
Citaat van William op 24 mei 2021, 14:50Middag allemaal.
Zo. binnen enkele dagen stap ik over naar internet Giga van Ziggo (heb nu internet Max). Modemwissel en geen aansluitkosten. Leuke korting weten te regelen. En dat via de chat, het kan dus wel. 🙂
Middag allemaal.
Zo. binnen enkele dagen stap ik over naar internet Giga van Ziggo (heb nu internet Max). Modemwissel en geen aansluitkosten. Leuke korting weten te regelen. En dat via de chat, het kan dus wel. 🙂