wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.945 of 2.047Volgende

Ja, ik ben helemaal opnieuw begonnen. Ik ben nu halverwege HTML5, gaat razendsnel. Vooral Canvas lijkt mij interessant.

Net Amazon Prime genomen voor een maand. Kostte een hele cent. Ik vond 7 films en 2 series, genoeg voor een maand, dan stap ik voor 1 maand over op Nepflix.
Marvel is wel leuk, maar ik heb alles al gezien. En, de serie Falcon and the Winter Soldier interesseert mij niet echt. Ik ga zo Disney+ proberen met een VPN, IP uit de VS. 

Wij hebben hier alleen netflix die we van familie mogen gebruiken. 

maar gebruiken het eigenlijk zeer weinig, terwijl er vaak veel moois op staat hoor ik zeggen. 

Netflix staat ook vol moois, wij hebben via de familie de diensten gezamenlijk afgesloten. Dus Disney, Netflix, Videoland, Spotify om de kosten te drukken. Ik ben nu 12 euro per maand kwijt.

Maar er staat nog zoveel op de to watch list... Ik kom er even niet aan toe. Straks maar doen als de verhuizing klaar is. Over een weekje of 4....

Oja fijne moederdag!

Fijne moederdag, bedankt @Duken, ik was het helemaal vergeten.

Slim om accounts te delen, dan kan je alles afnemen voor een schappelijke prijs. Er zijn ook online diensten waarbij je een account kan delen voor een paar euro per maand. Kan je Spotify delen met meerdere mensen? Als 2 mensen inloggen op dezelfde Spotify account dan hebben ze dat toch door? 

Bezig met Pancakeswap. Best complex, en erg veel stappen om een rare token te kopen. Maar, volgens velen is Pancakeswap zeer lucratief. Een fijne dag allemaal!

Ik zie dat @zomerslamij een meow heeft gegeven. Wat betekend dat eigenlijk?

Zojuist zei Meh Meh:

ik zou het ook niet weten, vond het plaatje leuk

Ik ook, sla, maar ik vraag mij af wat het betekend.

14 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik ook, sla, maar ik vraag mij af wat het betekend.

spacer.pngGing het plaatje zoeken via google, en vond op blad 2 onderaan de volgende tekst , natuurlijk stond dat niet in het Nederlands

@ warninG als je echt deze persoon bent, weet je waarom je bent verbannen en lieg niet, je doet elke dag mee als je een ban had, en deze man was van ..

18 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik vond hem leuk om er bij te doen.... Wat het precies betekent weet ik niet 🤣 misschien is dat niet zo handig. 

Maar hij is positief bedoeld. 👍

Ik weet dat het positief bedoeld is, je gaat natuurlijk geen haatdragende dingen toevoegen aan het forum. Ik zie als geit ook niet in wat er verkeerd is aan een kat die meow zegt.
Wat meer informatie over deze kat.

VorigePage 1.945 of 2.047Volgende