Café de Download
Citaat van Duken op 27 februari 2021, 08:14Ook gelukkig. Thx @Monkie. Was al bang dat het over de gehele site stond, en dat willen we natuurlijk niet.
De bouw van ons huisje loopt nog steeds. We moeten nog twee maanden. En ik mis me eigen wc, koffie en spulletjes. 5 maanden logeren bij mijn vader en schoonouders met de kids en vrouw is stiekem wel.... Pffff 😱
Ook gelukkig. Thx @Monkie. Was al bang dat het over de gehele site stond, en dat willen we natuurlijk niet.
De bouw van ons huisje loopt nog steeds. We moeten nog twee maanden. En ik mis me eigen wc, koffie en spulletjes. 5 maanden logeren bij mijn vader en schoonouders met de kids en vrouw is stiekem wel.... Pffff 😱
Citaat van William op 27 februari 2021, 18:00Avond allemaal.
Och, lees net dat Pokemon alweer 25 jaar bestaat. Geweldige tijd was dat. Vooral die kaarten. Daar had ik er ontzettend veel van.
Ik zie me nog lopen met zo'n klein fotoalbum (konden 2 kaarten naast elkaar). Veel naar de winkel om een nieuw pakje te kopen. In de zomervakantie met vrienden Pokemon kaarten bekijken en ruilen.
Avond allemaal.
Och, lees net dat Pokemon alweer 25 jaar bestaat. Geweldige tijd was dat. Vooral die kaarten. Daar had ik er ontzettend veel van.
Ik zie me nog lopen met zo'n klein fotoalbum (konden 2 kaarten naast elkaar). Veel naar de winkel om een nieuw pakje te kopen. In de zomervakantie met vrienden Pokemon kaarten bekijken en ruilen.
Citaat van Duken op 28 februari 2021, 07:2113 uur geleden zei Monkie:Och, lees net dat Pokemon alweer 25 jaar bestaat. Geweldige tijd was dat. Vooral die kaarten. Daar had ik er ontzettend veel van.
Ik ook, fantastisch. Als kleine jongens altijd voor de buis, de tune nazingen en de characters uit je koppie weten. Ik heb er nog steeds een zwak voor
De kaarten heeft mijn zoontje later zelfs nog gehad en pokemon go leeft ook nog steeds. Hebben ze mooi gemaakt.
13 uur geleden zei Monkie:Och, lees net dat Pokemon alweer 25 jaar bestaat. Geweldige tijd was dat. Vooral die kaarten. Daar had ik er ontzettend veel van.
Ik ook, fantastisch. Als kleine jongens altijd voor de buis, de tune nazingen en de characters uit je koppie weten. Ik heb er nog steeds een zwak voor De kaarten heeft mijn zoontje later zelfs nog gehad en pokemon go leeft ook nog steeds. Hebben ze mooi gemaakt.
Citaat van William op 28 februari 2021, 09:111 uur geleden zei Duken:Ik ook, fantastisch. Als kleine jongens altijd voor de buis, de tune nazingen en de characters uit je koppie weten. Ik heb er nog steeds een zwak voor
De kaarten heeft mijn zoontje later zelfs nog gehad en pokemon go leeft ook nog steeds. Hebben ze mooi gemaakt.
Herkenbaar inderdaad. Ik zat soms met me album met Pokemon kaarten naar de serie te kijken. Zag ik op tv een character voorij komen, album met kaarten open en jawel die kaart heb ik.
Ook de games heb ik kapot gespeeld. Vroeger iedere zomer op vakantie naar dezelfde plek, waar je ook ieder jaar dezelfde mensen met kinderen terug zag komen.
Met z'n alle naar het grasveldje. Gameboy erbij en Pokemon spelen.
Mogge allemaal.
1 uur geleden zei Duken:Ik ook, fantastisch. Als kleine jongens altijd voor de buis, de tune nazingen en de characters uit je koppie weten. Ik heb er nog steeds een zwak voor
Herkenbaar inderdaad. Ik zat soms met me album met Pokemon kaarten naar de serie te kijken. Zag ik op tv een character voorij komen, album met kaarten open en jawel die kaart heb ik.
Ook de games heb ik kapot gespeeld. Vroeger iedere zomer op vakantie naar dezelfde plek, waar je ook ieder jaar dezelfde mensen met kinderen terug zag komen.
Met z'n alle naar het grasveldje. Gameboy erbij en Pokemon spelen.
Mogge allemaal.
Citaat van ShadowMaster op 28 februari 2021, 17:50Pokemon was inderdaad ook 1 van mijn favorieten.
Kennen jullie dan ook yu-gi-oh , digimon ?
ik kan er nog veel meer opnoemen :$
Pokemon was inderdaad ook 1 van mijn favorieten.
Citaat van Duken op 1 maart 2021, 07:1313 uur geleden zei ShadowMaster:Pokemon was inderdaad ook 1 van mijn favorieten.
Die heb ik een beetje naast me laten liggen, beetje hetzelfde als Startrek, ik ben van de starwars 😛
Goedemorgen
13 uur geleden zei ShadowMaster:Pokemon was inderdaad ook 1 van mijn favorieten.
Die heb ik een beetje naast me laten liggen, beetje hetzelfde als Startrek, ik ben van de starwars 😛
Goedemorgen