Café de Download
Citaat van William op 4 maart 2021, 20:0711 minuten geleden zei Duken:Oila! Usenapp? Klinkt als een Usenet app? Usenet op je iPhone oid?
Nope, niet voor de iPhone. Is een newsreader / usenet client voor macOS. Dark mode de interface en vooral het abonneren op newsgroups spreken me onder andere aan.
Zit nu nog in de trial periode van 7 dagen. Maar de kans is groot dat ik een licentie ga aanschaffen.
Gebruik al jaren NZBVortex. Maar, noem me een zeikerd, ik mis daar toch dark mode. Werkt echt fijn in de avond.
11 minuten geleden zei Duken:Oila! Usenapp? Klinkt als een Usenet app? Usenet op je iPhone oid?
Nope, niet voor de iPhone. Is een newsreader / usenet client voor macOS. Dark mode de interface en vooral het abonneren op newsgroups spreken me onder andere aan.
Zit nu nog in de trial periode van 7 dagen. Maar de kans is groot dat ik een licentie ga aanschaffen.
Gebruik al jaren NZBVortex. Maar, noem me een zeikerd, ik mis daar toch dark mode. Werkt echt fijn in de avond.
Citaat van Duken op 5 maart 2021, 06:00Zeikert
![]()
Nee hoor, ik kan mij voorstellen dat als je gebruikt maakt van darkmode je graag de applicaties ook dezelfde tint wilt laten stralen.
Zeikert
Nee hoor, ik kan mij voorstellen dat als je gebruikt maakt van darkmode je graag de applicaties ook dezelfde tint wilt laten stralen.
Citaat van William op 5 maart 2021, 06:39Mogge.
En dan te bedenken dat de ExpressVPN extensies (nooit gebruikt voor een VPN en is er in dit geval niet voor Safari) wel al ruim een jaar dark mode hebben.
Ziet er mooi uit moet ik zeggen. Nu de app nog.
Mogge.
En dan te bedenken dat de ExpressVPN extensies (nooit gebruikt voor een VPN en is er in dit geval niet voor Safari) wel al ruim een jaar dark mode hebben.
Ziet er mooi uit moet ik zeggen. Nu de app nog.
Citaat van Duken op 5 maart 2021, 18:28Mensen die de nieuwsbrief hebben ontvangen? Lijkt erop dat hij in de spam folders kan komen. 😱 Ik zie het net bij me vader dat hij in de Gmail spam staat.
Bij jullie wel ok? Anders mag ik van mailserver wisselen
Mensen die de nieuwsbrief hebben ontvangen? Lijkt erop dat hij in de spam folders kan komen. 😱 Ik zie het net bij me vader dat hij in de Gmail spam staat.
Citaat van William op 6 maart 2021, 06:43Mogge allemaal.
12 uur geleden zei Duken:Mensen die de nieuwsbrief hebben ontvangen? Lijkt erop dat hij in de spam folders kan komen. 😱 Ik zie het net bij me vader dat hij in de Gmail spam staat.
![]()
Ik wist niet eens dat je je hiervoor kon aanmelden. Of ik kijk er overheen, dat kan ook nog.
![]()
Mogge allemaal.
12 uur geleden zei Duken:Mensen die de nieuwsbrief hebben ontvangen? Lijkt erop dat hij in de spam folders kan komen. 😱 Ik zie het net bij me vader dat hij in de Gmail spam staat.
![]()
Ik wist niet eens dat je je hiervoor kon aanmelden. Of ik kijk er overheen, dat kan ook nog.
Citaat van Duken op 6 maart 2021, 06:57Dat kan zeker wel 😁 we sturen er ongeveer 4 per jaar.
https://www.duken.nl/forums/notifications/options/
Staat de notificatie bij je aan?
Dat kan zeker wel 😁 we sturen er ongeveer 4 per jaar.
https://www.duken.nl/forums/notifications/options/
Staat de notificatie bij je aan?