wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.928 of 2.047Volgende

Goedemorgen, gaat ze gangetje @Koffieman. Wordt vandaag een mooie dag, dus we gaan wel even naar buiten. 

Koffie tijd :)

Mogge allemaal. :) 

Middag allemaal.

Even lachen: Hey Goo Goo. :p 

Goeiemiddag 

wat een lekker weer is het , mag van mij wel zo blijven :$ 

Ja hier ook, fijn dat het weer wat zachter wordt. De winterjas kan weer uit :)

Mogge allemaal.

Inderdaad, wat een heerlijk weertje. 

Vandaag een mooi rondje Enkhuizen gelopen. Gezellig met de kids onderweg naar nergens een wc open.... Dat is toch niet zo handig als alle restaurants en cafés dicht zijn ;)

We gaan (los van downloaden) ook wat vergelijkings zaken zoals telefoon abonnementskosten of internet kosten op een pagina plaatsen. Voor de liefhebbers..... Wie weet wordt het wat 😁 staat wel op een los deel binnen de site ;)

Middag allemaal.

16 uur geleden zei Duken:

We gaan (los van downloaden) ook wat vergelijkings zaken zoals telefoon abonnementskosten of internet kosten op een pagina plaatsen. Voor de liefhebbers..... Wie weet wordt het wat 😁 staat wel op een los deel binnen de site ;)

Ah, vandaar dat LS ineens begon te miepen over nieuwe connection alerts. 

1.png.68a7ec6993c89d58d1357533de1fd0c2.png

Nu begrijp ik waarom. 🙂

20 minuten geleden zei Monkie:

Middag allemaal.

Ah, vandaar dat LS ineens begon te miepen over nieuwe connection alerts. 

1.png.68a7ec6993c89d58d1357533de1fd0c2.png

Nu begrijp ik waarom. 🙂

oooo dat is best veel. Maar die zouden alleen onder https://www.duken.nl/forums/vergelijken/ actief moeten zijn. Ik check het nog even :)

7 uur geleden zei Duken:

oooo dat is best veel. Maar die zouden alleen onder https://www.duken.nl/forums/vergelijken/ actief moeten zijn. Ik check het nog even :)

Klopt inderdaad. Ik dacht eerst dat ik bovenstaande alerts op de homepage van Duken kreeg te zien. Was niet zo, had namelijk twee tabbladen openstaan: Homepage Duken en de pagina om te vergelijken. 

VorigePage 1.928 of 2.047Volgende