Café de Download
Citaat van Duken op 29 augustus 2020, 06:48Spijtig nieuws, was een toffe acteur. Ik wist ook niet dat hij kanker had.
Ook een goedemorgen.
Spijtig nieuws, was een toffe acteur. Ik wist ook niet dat hij kanker had.
Ook een goedemorgen.
Citaat van William op 29 augustus 2020, 18:03Avond allemaal.
Zo, de postbode stond weer voor de deur met aliexpress pakjes. Een zooi cases voor me AirPod Pro case. Ja i know, een case voor een case.
![]()
Heb twee AirPod Pro setjes dus dan zijn verschillende beschermcases om de case wel leuk.
Avond allemaal.
Zo, de postbode stond weer voor de deur met aliexpress pakjes. Een zooi cases voor me AirPod Pro case. Ja i know, een case voor een case.
Heb twee AirPod Pro setjes dus dan zijn verschillende beschermcases om de case wel leuk.
Citaat van Duken op 30 augustus 2020, 06:16Je hebt dus meerdere cases voor je case 🤣 haha ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. Heb je de link bij AliExpress? Ik ben benieuwd.
Sinds vrijdag is de hypotheek van ons huis rond, die moest worden aangepast. Maar dat voelt nu weer fijn, ik kan zowaar snachts weer slapen 🦾
Fijne zondag iedereen, de warme broodjes gaan de oven in
Je hebt dus meerdere cases voor je case 🤣 haha ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. Heb je de link bij AliExpress? Ik ben benieuwd.
Sinds vrijdag is de hypotheek van ons huis rond, die moest worden aangepast. Maar dat voelt nu weer fijn, ik kan zowaar snachts weer slapen 🦾
Fijne zondag iedereen, de warme broodjes gaan de oven in
Citaat van William op 30 augustus 2020, 06:35Mogge allemaal. Mooi dat de hypotheek nu rond is.
8 minuten geleden zei Duken:Je hebt dus meerdere cases voor je case 🤣 haha ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. Heb je de link bij AliExpress? Ik ben benieuwd.
Je hebt een oplaadcase waar de AirPods Pro inzitten. Deze wordt nu beschermt door zo'n siliconen beschermcase. Hier een linkje van zo'n case die binnen is gekomen.
Mogge allemaal. Mooi dat de hypotheek nu rond is.
8 minuten geleden zei Duken:Je hebt dus meerdere cases voor je case 🤣 haha ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. Heb je de link bij AliExpress? Ik ben benieuwd.
Je hebt een oplaadcase waar de AirPods Pro inzitten. Deze wordt nu beschermt door zo'n siliconen beschermcase. Hier een linkje van zo'n case die binnen is gekomen.
Citaat van Duken op 2 september 2020, 17:22Ik ben bezig met de hele grote site upgrade op een ander server. Daar worden alle modules en nieuwe feature getest. En dat gaat zowaar erg goed
Ik ben bezig met de hele grote site upgrade op een ander server. Daar worden alle modules en nieuwe feature getest. En dat gaat zowaar erg goed
Citaat van Duken op 5 september 2020, 07:06Snik.... Mijn externe harddisk van 4 tb is er na 2 jaar mee uitgescheiden.
KakKak hopen dat hij nog 1x aanspint. Was te verwachten, hij deed de afgelopen maanden al raar maar nu komt hij niet meer online.
Snik.... Mijn externe harddisk van 4 tb is er na 2 jaar mee uitgescheiden. KakKak hopen dat hij nog 1x aanspint. Was te verwachten, hij deed de afgelopen maanden al raar maar nu komt hij niet meer online.