do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.875 of 2.047Volgende

Help! Fruitvliegjes plaag..... Nu aan de azijn en appelsap bakjes. Wat een gekke beestjes 

20200822_125520.jpg

Dat is minder inderdaad.

Middag allemaal. Wat is het heerlijk afgekoeld, zo mag het voor mij wel blijven.

Wou ze eerder deze maand al bestellen, maar kwam er niet van. Net weer voor een half jaartje contactlenzen besteld. Die ploffen woensdag of donderdag op de mat.

Toch nog eens terug gegaan naar mijn oude opticien met de vraag of hij ook een controle uitvoerde zonder dat hier een verplichte aankoop aan vastzit. Nee dus. Gevalletje 'We moeten de boel draaiend kunnen houden'

Ach man, wat een gelul.  Ja, hij mist zijn flinke marge op 4 doosjes lenzen (jaarbasis). Maar om nu te zeggen dat dat ervoor kan zorgen dat zijn toko kan omvallen.... 🤣

Middag allemaal.

Kortingskaartje op de mat, altijd leuk. Omdat ik er zelf niets meedoe, kan ik wellicht iemand blij maken met een kortingscode van 30% (geldig t/m 30-8-2020) voor ondershirts van Bamigo? Stuur bij interesse maar even een PM.

Mag ik zeggen dat ik ontzettend blij ben met die regendruppels op het raam? Heerlijk die verkoeling en het gebruik van een dekbed als je gaat slapen :)

Herkenbaar over het dekbed. De afgelopen tijd heb ik er ook niet onder gelegen.Afgelopen nacht in eerste instantie ook niet, al had ik het in de loop van de nacht toch wat fris. Ben er toen maar onder gekropen.

Ben benieuwd wat de storm morgen gaat doen.

Onze omgebouwde bakfiets is er mee uitgescheden, schempje ging niet meer aan. Even contact gehad met de leverancier en de spullen opgestuurd. Ze kunnen het waarschijnlijk maken. :)

Mogge allemaal.

Dat is minder. Fijn dat het waarschijnlijk nog gemaakt kan worden. Hoe vaak hoor je wel niet dat iets niet meer te repareren is omdat het te oud is of omdat er geen onderdelen meer zijn.

Wat een wind hier momenteel. De postbode staat vandaag weer eens voor de deur met 3 pakketten. Hopelijk waaien ze niet door de lucht. 🤣

inderdaad harde wind 

Avond allemaal.

Las net :

Black Panther-acteur Chadwick Boseman (43) overleden

spacer.png

Citaat

Hij was onder meer bekend van zijn rol als de superheld Black Panther in de succesvolle reeks stripverfilmingen van Marvel. Boseman leed aan kanker.

Bron nos nl

Mogge Allemaal

VorigePage 1.875 of 2.047Volgende