do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.874 of 2.047Volgende

Nou de hitte blijft nog even.... Gelukkig maandag weer normaal. Kids weer naar school, lekker aan het werk en even alcohol loos ;)

De formule 1 race is weer zo saai als het tellen van zandkorrels..m pffffff

Avond allemaal.

Vandaag een fijn stuk gewandeld. Je komt nog eens ergens met zo'n app. 🤣 Onderweg heerlijk op een bankje gezeten en naar de formule 1 race geluisterd.

Hier gaat het nu aardig los. Regen en onweer. Heerlijk die afkoeling. Nu liggen er nog wat Aliexpress pakjes te wachten om te worden uitgepakt.

Op 14-8-2020 om 15:30 zei Monkie:

Gaat toch om 4000 euro,

Da's een heel bedrag!!

Ik gebruik een leenscooter van de gemeente en daarmee het merk dat ik heb ook zo'n 60 a 70 ver mee kan rijden en die verzekering zelfs nog betaalt de gemeente en wat aan mankeert wordt ook voor niets gemaakt!

16 uur geleden zei sniper:

wat een discussie over de zwarten pieten weer nu mag je geen afbeelding meer op facebook smijten 

anders wordt je gestraft denken jullie dat kinderen gaan denken dat zwarten piet een vreemde man is denk het niet 

dat verstand hebben ze nog niet zo waren wij ook nie 

onze tradities worden teniet gedaan door dat volk 

wat denken jullie er over 

Ik ben voor zwarte piet, ik vindt het een Nederlandse traditie die erbij hoort.
Het heeft totaal niks met racisme te maken

want ben wel tegen racisme

Zoals jodenkoeken dat snap ik nog dat het zo niet mag heten 
negerzoenen snap ik dan ook nog. 

maar Nederlandse tradities worden kapot gemaakt en de Nederlanders hebben er niks over te zeggen, want de monden worden wel gesnoeid 

zelfs het kabinet doet eraan mee 

vindt echt dat Nederland kapot gemaakt wordt. 

Middag allemaal.

Och, die zwarte piet discussie. Dat lijkt ieder jaar vroeger te beginnen. Het is een Nederlandse traditie die nu inderdaad kapot gemaakt wordt.

Is het hun goedrecht? Ja, natuurlijk. Maar al die mensen die het nu racistisch vinden, stonden vroeger ook te springen als zwarte piet door de straat liep met pepernoten. 

Laat het sinterklaasfeest zoals het hoort te zijn. Het is verdomme een kinderfeest. Om over die demonstraties (waar kinderen tussen staan) nog maar te zwijgen. 

Nu zie je ook steeds meer roetveeg pieten. Dat daar nog geen discussie over is losgebarsten. Ik zie dan de stukken al in de krant / op internet staan: Roetveeg pieten is discriminatie voor blanke mensen.

Avond allemaal.

Op 16-8-2020 om 19:09 zei Monkie:

Nu liggen er nog wat Aliexpress pakjes te wachten om te worden uitgepakt.

Dit was weer eens een 'oh, dit had ik ook nog besteld' momentje. Bleken meerdere Airpods Pro cases te zijn.

Sorry dat ik wat afwezig ben maar met de aankoop en verkoop van het huis, verkoopvoorwaarden, notarissen en geld suist mijn hoofd helemaal..... 😭

Zojuist zei Duken:

Sorry dat ik wat afwezig ben maar met de aankoop en verkoop van het huis, verkoopvoorwaarden, notarissen en geld suist mijn hoofd helemaal..... 😭

gefeliciteerd met je nieuwe huis

gefeliciteerd met je nieuwe huis ;)  daar gaat inderdaad veel tijd in zitten 

Avond allemaal. 

VorigePage 1.874 of 2.047Volgende