Café de Download
Citaat van William op 5 september 2020, 10:21Dat is minder inderdaad. Een gevalletje garantie, lijkt mij? Van de week merkte ik s'nachts dat me NAS niet automatisch op de ingestelde tijd uit was gegaan.
Ik had echt al zoiets van, begint dat gezeik nu al.
De volgende ochtend toch even de logbestanden nagekeken. En wat kwam ik tegen: 'Skipped scheduled shutdown task due to processing the following tasks: [Filesystem scrubbing]'
Dat verklaart een hoop. Gebeurt om de 3 maanden op de 2e van de maand. En dat was ik even vergeten. 🤣
Dat is minder inderdaad. Een gevalletje garantie, lijkt mij? Van de week merkte ik s'nachts dat me NAS niet automatisch op de ingestelde tijd uit was gegaan.
Ik had echt al zoiets van, begint dat gezeik nu al.
De volgende ochtend toch even de logbestanden nagekeken. En wat kwam ik tegen: 'Skipped scheduled shutdown task due to processing the following tasks: [Filesystem scrubbing]'
Dat verklaart een hoop. Gebeurt om de 3 maanden op de 2e van de maand. En dat was ik even vergeten. 🤣
Citaat van Duken op 5 september 2020, 20:40Ja mijn externe schijf had gewoon een heel zwaar leven. Google drive, backups en downloads sloopte de disk langzamerhand. Hij kreeg geen rust.... Dag mag hij nu verdienen
![]()
Ik ga ook pitten, 😴
Ja mijn externe schijf had gewoon een heel zwaar leven. Google drive, backups en downloads sloopte de disk langzamerhand. Hij kreeg geen rust.... Dag mag hij nu verdienen
Ik ga ook pitten, 😴
Citaat van Trizomu op 5 september 2020, 21:35Ik stap in mijn vervoer en ga slapen, goedenacht
snelste vervoer om te gaan slapen
Ik stap in mijn vervoer en ga slapen, goedenacht
snelste vervoer om te gaan slapen
Citaat van Duken op 6 september 2020, 05:057 uur geleden zei Trizomu:Ik stap in mijn vervoer en ga slapen, goedenacht
Mijn t fighter staat toevallig in de garage. Storing met de hyperpower koppeling.
7 uur geleden zei Trizomu:Ik stap in mijn vervoer en ga slapen, goedenacht
Mijn t fighter staat toevallig in de garage. Storing met de hyperpower koppeling.
Citaat van William op 6 september 2020, 05:54Mogge allemaal. Net terug van een vroege ochtendwandeling met de hond. Heerlijk om de zon op te zien komen.
Mogge allemaal. Net terug van een vroege ochtendwandeling met de hond. Heerlijk om de zon op te zien komen.
Citaat van Duken op 6 september 2020, 06:29Heerlijk! Ik loop nu ook even buiten met de hond. Erg lekker weer, warme zon en buiten vochtig. Ruikt heerlijk het begin van de herfst.
Heerlijk! Ik loop nu ook even buiten met de hond. Erg lekker weer, warme zon en buiten vochtig. Ruikt heerlijk het begin van de herfst.
Citaat van William op 6 september 2020, 12:34Middag allemaal. Wat een heerlijk weertje.
Monkie heeft zijn subscription bij Newsdemon laten aanpassen. Waarom 22.50 per jaar betalen als het ook voor 15.25 per jaar kan. 😝
Nieuwe prijs gaat volgend jaar in. Tenzij..... Juist, ik in de tussentijd nog een betere deal tegen kom. Dan gaat ik weer mailen.
Middag allemaal. Wat een heerlijk weertje.
Monkie heeft zijn subscription bij Newsdemon laten aanpassen. Waarom 22.50 per jaar betalen als het ook voor 15.25 per jaar kan. 😝
Nieuwe prijs gaat volgend jaar in. Tenzij..... Juist, ik in de tussentijd nog een betere deal tegen kom. Dan gaat ik weer mailen.
Citaat van Duken op 7 september 2020, 04:42Goedemorgen!! Het mag dan wel weer maandag zijn maar met een lekkere bak koffie mogen we de week weer goed beginnen. Werkse
Goedemorgen!! Het mag dan wel weer maandag zijn maar met een lekkere bak koffie mogen we de week weer goed beginnen. Werkse
Citaat van ShadowMaster op 7 september 2020, 11:43Inderdaad heerlijk een bakkie koffie
wij hebben hier een dolce gusto apparaat en jullie ?
Inderdaad heerlijk een bakkie koffie
wij hebben hier een dolce gusto apparaat en jullie ?