Café de Download
Citaat van William op 9 augustus 2020, 10:1418 uur geleden zei bruchlee:nog wat info vanaf het internet bij route.nl
Met de veerpont gaat het niet worden, zie ik. Uit de vaart tot 4 oktober 2020 vanwege corona.
29 minuten geleden zei bruchlee:In de toekomst het huismerk van het Kruitvat/Trekpleister kopen, werkt bij ons jaren goed en een redelijke prijs voor dit product
Gebruik ik zelf ook, ideaal inderdaad. Volgens mij betaalde ik een euro of 3 voor een tube van 75ml.
18 uur geleden zei bruchlee:nog wat info vanaf het internet bij route.nl
Met de veerpont gaat het niet worden, zie ik. Uit de vaart tot 4 oktober 2020 vanwege corona.
29 minuten geleden zei bruchlee:In de toekomst het huismerk van het Kruitvat/Trekpleister kopen, werkt bij ons jaren goed en een redelijke prijs voor dit product
Gebruik ik zelf ook, ideaal inderdaad. Volgens mij betaalde ik een euro of 3 voor een tube van 75ml.
Citaat van Nobody op 10 augustus 2020, 06:28Als je kijkt hoeveel graden mij mij binnen is dan geeft nu al de temperatuurmeter op 29,5 !!
Mogge Allemaal
Als je kijkt hoeveel graden mij mij binnen is dan geeft nu al de temperatuurmeter op 29,5 !!
Mogge Allemaal
Citaat van Duken op 10 augustus 2020, 06:334 minuten geleden zei Nobody:temperatuurmeter op 29,5 !!
Ja het is wel bijzonder warm. Gisterenavond op het stand geweest voor de zonsondergang, was heerlijk warm nog rond 21.30
4 minuten geleden zei Nobody:temperatuurmeter op 29,5 !!
Ja het is wel bijzonder warm. Gisterenavond op het stand geweest voor de zonsondergang, was heerlijk warm nog rond 21.30
Citaat van ShadowMaster op 10 augustus 2020, 13:00Nou ik ook , kan er niet goed tegen , erg last van migraine en mijn astma
+ de hooikoorts die ook nog mee gaat spelenik hou het liever bij een graad of 25 dat is voor mij wel voldoende
Helaas ook nog werken met dit weer , maarjah moet gebeuren , helaas geen airco bij ons op werk
Nou ik ook , kan er niet goed tegen , erg last van migraine en mijn astma
+ de hooikoorts die ook nog mee gaat spelen
ik hou het liever bij een graad of 25 dat is voor mij wel voldoende
Helaas ook nog werken met dit weer , maarjah moet gebeuren , helaas geen airco bij ons op werk
Citaat van Duken op 10 augustus 2020, 13:03Hitte..... Ben op mijn zolder aan het werk met 35 graden? Val wel snel af.... 😛 kilo's zweet
Hitte..... Ben op mijn zolder aan het werk met 35 graden? Val wel snel af.... 😛 kilo's zweet
Citaat van William op 10 augustus 2020, 14:24Middag allemaal.
Ben wat aan het kijken naar een elektrische fiets. Vooral de modellen waar de accu volledig in het frame is verwerkt spreken mij erg aan. Dat ziet er in ieder geval beter uit dan accu's die op het frame zitten.
Binnenkort eens wat proefritten maken.
Middag allemaal.
Ben wat aan het kijken naar een elektrische fiets. Vooral de modellen waar de accu volledig in het frame is verwerkt spreken mij erg aan. Dat ziet er in ieder geval beter uit dan accu's die op het frame zitten.
Citaat van zomersla op 10 augustus 2020, 15:2156 minuten geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Kijk eens deze film:
zelf hebben wij al 8 jaar een Flyer met een derde accu voor extra lange ritten
56 minuten geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Kijk eens deze film:
Citaat van William op 11 augustus 2020, 14:32Middag allemaal.
22 uur geleden zei bruchlee:Kijk eens deze film:
Bedankt. Kwam het filmpje inderdaad tegen.
Dank voor het doorgeven van het merk. Zal ik zeker gaan testen indien beschikbaar.
Zelf heb ik al een aantal jaar een normale fiets van Kalkhoff welke me prima bevalt. Ik moet zeggen dat Kalkhoff ook mooie elektrische fietsen heeft. Naar dit merk zal ik dus als eerste kijken.
Zeker de modellen met traploze versnelling spreken mij aan. De keren dat ik op een elektrische fiets zat met traploze versnelling, vond ik dat wennen maar na een tijdje ook ideaal.
Vervolgens zit je weer op je normale fiets en ben je gelijk verpest omdat je die ondersteuning mist.
Binnenkort even naar de fietsenwinkel om wat elektrische fietsen te testen op de indoor testbaan.
Heb voor mezelf vast wat punten opgeschreven waar de fiets aan moet voldoen.
- Krachtige accu en deze moet verwerkt zijn in het frame.
- Traploze versnelling (in eerste instantie laat ik me daar over informeren)
- Riemaandrijving. (wel/niet doen. Laten informeren).
Middag allemaal.
22 uur geleden zei bruchlee:Kijk eens deze film:
Bedankt. Kwam het filmpje inderdaad tegen.
Dank voor het doorgeven van het merk. Zal ik zeker gaan testen indien beschikbaar.
Zelf heb ik al een aantal jaar een normale fiets van Kalkhoff welke me prima bevalt. Ik moet zeggen dat Kalkhoff ook mooie elektrische fietsen heeft. Naar dit merk zal ik dus als eerste kijken.
Zeker de modellen met traploze versnelling spreken mij aan. De keren dat ik op een elektrische fiets zat met traploze versnelling, vond ik dat wennen maar na een tijdje ook ideaal.
Vervolgens zit je weer op je normale fiets en ben je gelijk verpest omdat je die ondersteuning mist.
Binnenkort even naar de fietsenwinkel om wat elektrische fietsen te testen op de indoor testbaan.
Heb voor mezelf vast wat punten opgeschreven waar de fiets aan moet voldoen.
- Krachtige accu en deze moet verwerkt zijn in het frame.
- Traploze versnelling (in eerste instantie laat ik me daar over informeren)
- Riemaandrijving. (wel/niet doen. Laten informeren).