Café de Download
Citaat van William op 2 augustus 2020, 05:59Mogge allemaal.
Sterktes van me ogen waren netjes stabiel. Straks me contactlenzen weer even bestellen. Kan ik er weer een half jaar tegen.
Mogge allemaal.
Sterktes van me ogen waren netjes stabiel. Straks me contactlenzen weer even bestellen. Kan ik er weer een half jaar tegen.
Citaat van Duken op 2 augustus 2020, 06:05Dat is fijn @Monkie .
Onze jongste vond het vannacht rond 01.00 spannend en was bang voor iets. Na veel proberen ben ik maar bij haar gaan liggen in een bedje van 1.20? lang dat was dus even vouwen..... Maar goed slapen deed ze weer, alleen ik niet.
Dat is fijn @Monkie . Onze jongste vond het vannacht rond 01.00 spannend en was bang voor iets. Na veel proberen ben ik maar bij haar gaan liggen in een bedje van 1.20? lang dat was dus even vouwen..... Maar goed slapen deed ze weer, alleen ik niet.
Citaat van William op 4 augustus 2020, 16:52Avond allemaal.
Weer wat nieuwe routes voor een fietstocht toegevoegd die ik de komende tijd wil gaan fietsen.
Morgen een leuk rondje Alexanderpolder > Gravelstrook > Rottemeren. Net geen 40km.
Avond allemaal.
Weer wat nieuwe routes voor een fietstocht toegevoegd die ik de komende tijd wil gaan fietsen.
Morgen een leuk rondje Alexanderpolder > Gravelstrook > Rottemeren. Net geen 40km.
Citaat van Duken op 4 augustus 2020, 20:03Ja dag worden een paar hele mooie dagen! We gaan even van de zon genieten.
Corona wordt weer spannend... Volgens mij horen we morgen weer meer voor de aankomende plannen van de overheid.
Ja dag worden een paar hele mooie dagen! We gaan even van de zon genieten.
Corona wordt weer spannend... Volgens mij horen we morgen weer meer voor de aankomende plannen van de overheid.
Citaat van William op 6 augustus 2020, 16:48Avond allemaal.
Vandaag onderstaand fietstochtje gemaakt. Ik heb er langer over gedaan dan de getoonde tijd. Extra stops om wat te drinken en het maagje te vullen. En om natuurlijk van het uitzicht te genieten.
Avond allemaal.
Vandaag onderstaand fietstochtje gemaakt. Ik heb er langer over gedaan dan de getoonde tijd. Extra stops om wat te drinken en het maagje te vullen. En om natuurlijk van het uitzicht te genieten.
Citaat van William op 7 augustus 2020, 16:55Avond allemaal.
7 uur geleden zei Zorro:Lekker he 1 van mijn favoriete rondjes is een rondje Rotte
Inderdaad. Kom er regelmatig, en ik kies dan altijd een andere route. Oortje in voor de turn-by-turn spraaknavigatie en gaan.
Vooral op de rechte stukken heb je altijd mensen die vliegen voorbij op de fiets. Of ze halen in en kijken niet uit waardoor het net goed gaat.
Avond allemaal.
7 uur geleden zei Zorro:Lekker he 1 van mijn favoriete rondjes is een rondje Rotte
Inderdaad. Kom er regelmatig, en ik kies dan altijd een andere route. Oortje in voor de turn-by-turn spraaknavigatie en gaan.
Vooral op de rechte stukken heb je altijd mensen die vliegen voorbij op de fiets. Of ze halen in en kijken niet uit waardoor het net goed gaat.
Citaat van Duken op 8 augustus 2020, 06:09Goedemorgen! Ik ga maar snel het zwembadje opblazen en er de hele dag in liggen. Wat een warmte weer, wel fijn voor de mensen die nu vakantie hebben in Nederland. Daar kan Spanje oid niet tegenop
Goedemorgen! Ik ga maar snel het zwembadje opblazen en er de hele dag in liggen. Wat een warmte weer, wel fijn voor de mensen die nu vakantie hebben in Nederland. Daar kan Spanje oid niet tegenop