Café de Download
Citaat van Duken op 29 juli 2020, 05:32Mijn vakantie is weer voorbij, ik ga weer aan het werk vanaf vandaag. Stiekem wel zin in.maar eerst koffie!
Mijn vakantie is weer voorbij, ik ga weer aan het werk vanaf vandaag. Stiekem wel zin in.maar eerst koffie!
Citaat van William op 29 juli 2020, 06:21Mogge allemaal.
Hier nog lekker tot eind augustus vakantie.
7 uur geleden zei Nobody:Ja inderdaad is die kennis aan vakantie toe 🤣
Vond het ook al zo vreemd. Niets geen informatie ontvangen. Zoiets zou je toch wel verwachten als ze over 2 maanden beginnen.
Ze gaan wel aan het einde van de zomer / begin van de herfst beginnen met de aanleg in het centrum.
Mogge allemaal.
Hier nog lekker tot eind augustus vakantie.
7 uur geleden zei Nobody:Ja inderdaad is die kennis aan vakantie toe 🤣
Vond het ook al zo vreemd. Niets geen informatie ontvangen. Zoiets zou je toch wel verwachten als ze over 2 maanden beginnen.
Ze gaan wel aan het einde van de zomer / begin van de herfst beginnen met de aanleg in het centrum.
Citaat van Nobody op 29 juli 2020, 07:21Mogge Allemaal
Hier is het ook zo dat de aanleg al begonnen zijn (stukje van de gemeente), en dan ga ze over naar de omliggende dorpen het aanleggen van de glasvezel
En ik woon toevallig in de gemeente dus het kan goed wezen dat ik in wijk....dat ze over 1 a 2 jaar duurt pas aan de beurt is met het aanleggen van de glasvezel
Mogge Allemaal
Hier is het ook zo dat de aanleg al begonnen zijn (stukje van de gemeente), en dan ga ze over naar de omliggende dorpen het aanleggen van de glasvezel
En ik woon toevallig in de gemeente dus het kan goed wezen dat ik in wijk....dat ze over 1 a 2 jaar duurt pas aan de beurt is met het aanleggen van de glasvezel
Citaat van Trizomu op 29 juli 2020, 20:22Soms vraagt een mens zich af of hij van Windows de pro of de home zou versie zou nemen, vandaag er achter gekomen dat het eigenlijk niet zo veel verschil uitmaakt indien men geen bedrijf heeft dat meerdere computers in een netwerk heeft, met de installatie van de nieuwe W10 2004 is er niet de mogelijkheid meer voor de pro versie om onderdelen update/upgrade voor langere tijd uit te stellen. Heb bij het nalopen van de instellingen, speciaal voor privacy, verschillende instellingen kunnen terug uitschakelen of op een lager niveau zetten. Veiligheidsupdate werden maximaal een week uitgesteld voor het testen, onderdelenupdates werden altijd uitgesteld tot 3 maand om de tijd te hebben om ze te testen. Windows is zoals een vrouw, soms héél wispelturig. Het eerste wat ik kreeg na het heropstarten was een BSOD, was gelukkig snel opgelost door te herstarten in veilige modus en een snelle scan van Kaspersky maar bleek niet aan de hand te zijn, vpn uitgeschakeld en laten kijken voor updates en blijkbaar was er een preview versie van.Net geinstalleerd te zijn dat met nieuwe update verholpen was.
Soms vraagt een mens zich af of hij van Windows de pro of de home zou versie zou nemen, vandaag er achter gekomen dat het eigenlijk niet zo veel verschil uitmaakt indien men geen bedrijf heeft dat meerdere computers in een netwerk heeft, met de installatie van de nieuwe W10 2004 is er niet de mogelijkheid meer voor de pro versie om onderdelen update/upgrade voor langere tijd uit te stellen. Heb bij het nalopen van de instellingen, speciaal voor privacy, verschillende instellingen kunnen terug uitschakelen of op een lager niveau zetten. Veiligheidsupdate werden maximaal een week uitgesteld voor het testen, onderdelenupdates werden altijd uitgesteld tot 3 maand om de tijd te hebben om ze te testen. Windows is zoals een vrouw, soms héél wispelturig. Het eerste wat ik kreeg na het heropstarten was een BSOD, was gelukkig snel opgelost door te herstarten in veilige modus en een snelle scan van Kaspersky maar bleek niet aan de hand te zijn, vpn uitgeschakeld en laten kijken voor updates en blijkbaar was er een preview versie van.Net geinstalleerd te zijn dat met nieuwe update verholpen was.
Citaat van Duken op 30 juli 2020, 04:568 uur geleden zei Trizomu:Windows is zoals een vrouw, soms héél wispelturig.
Heerlijk en helemaal waar
de wereld van de Microsoft licentie modellen is nog vreemder. Die valt te vergelijken met.... Ik heb geen idee.
Koffie! Goedemorgen
8 uur geleden zei Trizomu:Windows is zoals een vrouw, soms héél wispelturig.
Heerlijk en helemaal waar de wereld van de Microsoft licentie modellen is nog vreemder. Die valt te vergelijken met.... Ik heb geen idee.
Koffie! Goedemorgen
Citaat van Duken op 30 juli 2020, 20:32Goedenavond, vanavond weer the piraten of the Caribbean gezien. Lekker deel 1, ouderwets gezellig
Goedenavond, vanavond weer the piraten of the Caribbean gezien. Lekker deel 1, ouderwets gezellig
Citaat van William op 31 juli 2020, 16:40Avond allemaal. Wat een warmte.
Mag morgen me oogjes weer laten controleren. De controle bon ligt al klaar.
Avond allemaal. Wat een warmte.
Mag morgen me oogjes weer laten controleren. De controle bon ligt al klaar.
Citaat van ShadowMaster op 1 augustus 2020, 10:01was zeker erg warm gisteren , moest ook nog een avond draaien pfff
het wordt nog warmer zeggen ze , moet het nog zien maar zie voor donderdag , vrijdag , zaterdag en zondag aanstaande dat wel boven de 30 graden weer uit gaat komen .
Moet er helaas 2 dagen van werken.
bij ons geen airco
![]()
hoorde zelfs dat het op sommige plekken wel 38 graden kan gaan worden 😮
was zeker erg warm gisteren , moest ook nog een avond draaien pfff
het wordt nog warmer zeggen ze , moet het nog zien maar zie voor donderdag , vrijdag , zaterdag en zondag aanstaande dat wel boven de 30 graden weer uit gaat komen .
Moet er helaas 2 dagen van werken.
bij ons geen airco
hoorde zelfs dat het op sommige plekken wel 38 graden kan gaan worden 😮