Café de Download
Citaat van William op 26 juli 2020, 10:31Middag allemaal.
Ideaal zo'n pooper scooper tijdens het wandelen met de hond. Behalve als de poepzakjes op zijn.
Even een nieuw rolletje zakjes pakken. Blijken het medium zakjes te zijn. En dat past niet echt om een pooper scooper formaat large.
Net even Kruidvat binnengelopen om te vragen of ze ook pedaalemmerzakken hadden van 5 of 10 liter. Die hadden ze. Passen perfect om de pooper scooper en die dingen zijn nog goedkoper ook. 😛
Middag allemaal.
Ideaal zo'n pooper scooper tijdens het wandelen met de hond. Behalve als de poepzakjes op zijn.
Even een nieuw rolletje zakjes pakken. Blijken het medium zakjes te zijn. En dat past niet echt om een pooper scooper formaat large.
Net even Kruidvat binnengelopen om te vragen of ze ook pedaalemmerzakken hadden van 5 of 10 liter. Die hadden ze. Passen perfect om de pooper scooper en die dingen zijn nog goedkoper ook. 😛
Citaat van zomersla op 26 juli 2020, 15:22Beste mensen ik gebruik binnen en buiten ( maar niet thuis) een mondkapje en latex handschoenen. Ik hoop dat het verlicht gaat worden , ik zie buiten het oude normaal terug keren.
Gezien mij leeftijd pas ik erg op. Het virus neemt geen vakantie
Beste mensen ik gebruik binnen en buiten ( maar niet thuis) een mondkapje en latex handschoenen. Ik hoop dat het verlicht gaat worden , ik zie buiten het oude normaal terug keren.
Gezien mij leeftijd pas ik erg op. Het virus neemt geen vakantie
Citaat van William op 27 juli 2020, 07:23Mogge allemaal.
Zo, de hond gaat over op volwassen brokken. De eerste week nog even mengen met de puppy brokken.
Mogge allemaal.
Zo, de hond gaat over op volwassen brokken. De eerste week nog even mengen met de puppy brokken.
Citaat van Duken op 27 juli 2020, 20:524 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal.
Invite voor Mail Pilot is binnen. Testing soon.
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd.
![]()
wij de eerste offerte binnen van de keuken. Met 8k ga je het niet halen
4 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal.
Invite voor Mail Pilot is binnen. Testing soon.
Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd.
wij de eerste offerte binnen van de keuken. Met 8k ga je het niet halen
Citaat van William op 28 juli 2020, 17:39Avond allemaal.
Leuk, een kennis die je blij maakt met een dode mus. 'Heb je al gehoord dat ze in de wijk waar we wonen over 2 maanden starten met de aanleg van glasvezel'.
Uhm, nee. Niets van gehoord (geen mail of post). Ben je wel zeker? Ja, ben zeker. Vanmiddag even een belletje gedaan naar de klantenservice, en je raadt het al: Er is nog geen planning bekend.
Die is duidelijk aan vakantie toe. 😆
Avond allemaal.
Leuk, een kennis die je blij maakt met een dode mus. 'Heb je al gehoord dat ze in de wijk waar we wonen over 2 maanden starten met de aanleg van glasvezel'.
Uhm, nee. Niets van gehoord (geen mail of post). Ben je wel zeker? Ja, ben zeker. Vanmiddag even een belletje gedaan naar de klantenservice, en je raadt het al: Er is nog geen planning bekend.
Citaat van Nobody op 28 juli 2020, 22:394 uur geleden zei Monkie:Leuk, een kennis die je blij maakt met een dode mus. 'Heb je al gehoord dat ze in de wijk waar we wonen over 2 maanden starten met de aanleg van glasvezel'.
Ja inderdaad is die kennis aan vakantie toe 🤣
Welterusten @Monkie en de rest!
4 uur geleden zei Monkie:Leuk, een kennis die je blij maakt met een dode mus. 'Heb je al gehoord dat ze in de wijk waar we wonen over 2 maanden starten met de aanleg van glasvezel'.
Ja inderdaad is die kennis aan vakantie toe 🤣
Welterusten @Monkie en de rest!