Café de Download
Citaat van William op 18 juli 2020, 09:14Mogge allemaal.
12 uur geleden zei Nobody:En die moet toch erin aan de buitenkant van je NAS, om precies te zijn onderkant van je NAS
Klopt inderdaad.
Mogge allemaal.
12 uur geleden zei Nobody:En die moet toch erin aan de buitenkant van je NAS, om precies te zijn onderkant van je NAS
Klopt inderdaad.
Citaat van Duken op 18 juli 2020, 12:545 uur geleden zei Nobody:Als je nieuwe badkamer klaar is dan laat je een foto zien,hé?
Moge Allen 😃
Ja tuurlijk!!!
![]()
We zitten nu in de verkoop fase van ons huis. Stiekem allemaal erg druk en spannend. Maar nu even een wijntje buiten, we hebben in dit huis alles van IKEA en vanuit de bouw laten meenemen. Best basis, dat vinden we ook prima maar een kraan ophangen kan ik niet zelf.
5 uur geleden zei Nobody:Als je nieuwe badkamer klaar is dan laat je een foto zien,hé?
Moge Allen 😃
Ja tuurlijk!!!
We zitten nu in de verkoop fase van ons huis. Stiekem allemaal erg druk en spannend. Maar nu even een wijntje buiten, we hebben in dit huis alles van IKEA en vanuit de bouw laten meenemen. Best basis, dat vinden we ook prima maar een kraan ophangen kan ik niet zelf.
Citaat van Nobody op 19 juli 2020, 07:2818 uur geleden zei Duken:maar een kraan ophangen kan ik niet zelf.
LOL Dan laat je het over aan je vrouw?
Mogge Allemaal
18 uur geleden zei Duken:maar een kraan ophangen kan ik niet zelf.
LOL Dan laat je het over aan je vrouw?
Mogge Allemaal