vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.821 of 2.047Volgende

Goedemorgen deze prachtige morgen! Wat een heerlijk weer.

Vandaag de schutting vervangen bij me pa maar daarna lekker een biertje in de zon. :)

zeker lekker weer. lekker genieten :)

Vandaag op een bootje van mijn zus gezeten. Wat was het heet. Volgens mij was heel Holland aan het bakken :)

Hier heb ik ook liggen bakken. Lekker bij het water, al was het daar ook nog best heet. De koelbox die ik bij had deed gelukkig wonderen. 😎

het was zeker die dag erg heet, in de schaduw ben ik zelfs nog verbrand.

Ben eindelijk in het bezit van mijn MSI DS502 Gaming Headset , jeetje wat een verschil met mijn vorige en mooi dat die is met een hemels geluid. 🤪

Tof ding! En zelfs met ledjes die je kan in / uitschakelen. :)

Wat een storm vannacht, het bleef hier maar regenen. 

Ziet er gaaf uit, inderdaad.

Zelf ben ik tot nu toe erg tevreden over tebbie de zuig- en dweilrobot. Doet zijn werk prima.

De dweilfunctie is handig. Al moet je het een beetje zien als een nat swiffer doekje dat je over de vloer heen haalt.

Avond allemaal.

Middag allemaal.

Oh, de Mi Band 4 is aangekondigd.  Ziet er gaaf uit met een kleuren-amoledscherm. Prijs van ongeveer 30 euro is ook niet slecht.

16 uur geleden zei Monkie:

Middag allemaal.

Oh, de Mi Band 4 is aangekondigd.  Ziet er gaaf uit met een kleuren-amoledscherm. Prijs van ongeveer 30 euro is ook niet slecht.

Ja ik heb heel lang de miband 2 gehad. Hij is nu naar mijn vrouw gegaan. Suept handige smart band. Het aflezen in de zon was alleen drama.

Als ze dat hebben opgelost wil de de 4 wel aanschaffen. 

VorigePage 1.821 of 2.047Volgende