Café de Download
Citaat van Duken op 22 mei 2019, 10:02Ik ben vandaag alleen met de drie kids, mama is de hort op en slaapt buiten de deur.
Papa is dus even een mega hut aan het bouwen in de tuin
Ik ben vandaag alleen met de drie kids, mama is de hort op en slaapt buiten de deur.
Papa is dus even een mega hut aan het bouwen in de tuin
Citaat van ShadowMaster op 22 mei 2019, 19:20ik heb vandaag zeer weinig gedaan eigenlijk 😛
ik heb vandaag zeer weinig gedaan eigenlijk 😛
Citaat van William op 24 mei 2019, 07:52Op 22-5-2019 om 21:29 zei bruchlee:Ik heb de parkeer krassen op de auto proberen weg te werken.
Ook altijd zo een lekker klusje. Is het een beetje gelukt?
Bijna weer weekend heren! We gaan lekker rustig aan doen
Op 22-5-2019 om 21:29 zei bruchlee:Ik heb de parkeer krassen op de auto proberen weg te werken.
Ook altijd zo een lekker klusje. Is het een beetje gelukt?
Bijna weer weekend heren! We gaan lekker rustig aan doen
Citaat van zomersla op 24 mei 2019, 08:58Zeker, de kleine krasjes mooi weg gewerkt. Begon vanochtend al nuchter: bloed en urine moeten afstaan, de jaren gaan tellen.
Zeker, de kleine krasjes mooi weg gewerkt. Begon vanochtend al nuchter: bloed en urine moeten afstaan, de jaren gaan tellen.
Citaat van ShadowMaster op 24 mei 2019, 09:37Het weekend helaas werken, dus voor mij helaas geen rustig aan doen.
Het weekend helaas werken, dus voor mij helaas geen rustig aan doen.
Citaat van William op 27 mei 2019, 05:02Het weekend weer voorbij, we mogen weer aan het werk. Welkom maandag, gelukkig een korte week met Hemelvaart
Het weekend weer voorbij, we mogen weer aan het werk. Welkom maandag, gelukkig een korte week met Hemelvaart
Citaat van Trizomu op 30 mei 2019, 07:181 uur geleden zei Duken:En jij bent vrij, en jij bent vrij, en jij en jij, en jij hebt een vrije dag!.
Hemelvaart!
1 uur geleden zei Duken:En jij bent vrij, en jij bent vrij, en jij en jij, en jij hebt een vrije dag!.
Hemelvaart!