Café de Download
Citaat van William op 14 juni 2019, 11:42Dat is inderdaad erg irritant. Dat was met versie 3 volgens ook het geval. Ben ook benieuwd of dat met versie 4 is verholpen. Laat de reviews maar snel komen.
Dat is inderdaad erg irritant. Dat was met versie 3 volgens ook het geval. Ben ook benieuwd of dat met versie 4 is verholpen. Laat de reviews maar snel komen.
Citaat van Duken op 15 juni 2019, 13:30Lekker weekend en nu weer droog weer. Morgen Vaderdag dus ik mag lekker in bedje uitslapen! Yes
Lekker weekend en nu weer droog weer. Morgen Vaderdag dus ik mag lekker in bedje uitslapen! Yes
Citaat van ShadowMaster op 19 juni 2019, 19:41het is zeker erg lekker weer , aankomende week helemaal zie ik op dit moment bij weeronline.
het is zeker erg lekker weer , aankomende week helemaal zie ik op dit moment bij weeronline.
Citaat van Tom op 20 juni 2019, 10:35Wowww mijn account bestaat gewoon nog! Alleen geen idee op welk mailadres hij geregistreerd is, hahaha
Wowww mijn account bestaat gewoon nog! Alleen geen idee op welk mailadres hij geregistreerd is, hahaha
Citaat van ShadowMaster op 20 juni 2019, 10:40Welkom terug Tom
![]()
Welkom terug Tom
Citaat van Duken op 20 juni 2019, 11:0932 minuten geleden zei Tom:Wowww mijn account bestaat gewoon nog! Alleen geen idee op welk mailadres hij geregistreerd is, hahaha
Jaaaa!!!! Wat goed je weer te zien? Registratie is op tom@duken
![]()
die kan ik voor je aanpassen, verder alles goed? Wat doe je vandaag de dag?
32 minuten geleden zei Tom:Wowww mijn account bestaat gewoon nog! Alleen geen idee op welk mailadres hij geregistreerd is, hahaha
Jaaaa!!!! Wat goed je weer te zien? Registratie is op tom@duken
die kan ik voor je aanpassen, verder alles goed? Wat doe je vandaag de dag?