wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.816 of 2.047Volgende

Grappig! Ik zie dat het bij mij om de hoek is. Voor jullie is het een redelijk eind rijden.
Ze hebben een vol programma. Lijkt mij niet iets om alleen naar toe te gaan, anders zou ik morgen gaan.
Misschien volgt jaar met iemand.

11 uur geleden zei Meh Meh:

Grappig! Ik zie dat het bij mij om de hoek is. Voor jullie is het een redelijk eind rijden.
Ze hebben een vol programma. Lijkt mij niet iets om alleen naar toe te gaan, anders zou ik morgen gaan.
Misschien volgt jaar met iemand.

Als je de kans hebt zou je gewoon moeten gaan, al is het alleen. Er lopen heel veel bezoekers alleen, je kunt je zo goed vermaken en er is zo veel te zien. 

Alleen is bijna prettig, neem een kleedje mee, een drankje en hapje. Ga zitten op het veld en geniet van alles om je heen. :)

Een goed idee voor volgend jaar! Er staan veel leuke dingen op het programma maar het lijkt mij leuker om met 1 of enkele vrienden naar toe te gaan. Of met een vriendin maar die heb ik niet. Eens naar kijken bij de Action vanmiddag. 🤪

Weekendje Texel geboekt voor het paasweekend om even alle zorgen opzij te zetten, kunnen we even ontsnappen aan alle dagelijkse beslommeringen, er is zelfs verzorging inbegrepen voor onze moeder zodat ik als mantelzorger het ook even rustig aan kan doen.We waren nog net op tijd voor de laatste plaatsen. Oh voor ik het vergeet, Goeie maandag voor iedereen.

Goed dat je er een weekendje uitgaat, @Trizomu dat lijkt mij wel fijn en welverdiend gezien je zorgen de laatste tijd. :proost:

Heerlijk er tussenuit en dan ook nog met je moeder, geniet ervan! Het weer wordt erg mooi 😍 Dus dat is al erg prettig.

Het weer wordt weer mooi dames en heren! We gaan er vandaag weer lekker van genieten.

eddie murphy enjoy GIF

Alvast prettige paasdagen heren ! Wordt nog een mooie dag morgen dus neem het ervan. :)

spring easter GIF

Fijne paasdagen , de 1ste is alweer bijna voorbij.

dinsdag weer werken

Man, wat een verkeer op de terugweg van Texel naar huis. Tot aan de Belgische grens ging het nog, maar vanaf de grens naar Gent was het bijna niet te doen. Morgen over naar de order van de dag, werken embarrassed jack nicholson GIF

VorigePage 1.816 of 2.047Volgende