Café de Download
Citaat van Duken op 23 april 2019, 06:56Allemaal dagjes mensen natuurlijk. Die gingen er lekker met de paasdagen uit, zeker met het mooie weer.
Hele fijne dinsdag allemaal!
Allemaal dagjes mensen natuurlijk. Die gingen er lekker met de paasdagen uit, zeker met het mooie weer.
Hele fijne dinsdag allemaal!
Citaat van William op 27 april 2019, 09:20Mogge allemaal.
![]()
Omdat Mullvad nu mijn favoriete VPN is, ben ik van plan om een vernieuwde review te schrijven over Mullvad. Goed idee, of denken jullie 'laat maar zitten'?
Mogge allemaal.
Omdat Mullvad nu mijn favoriete VPN is, ben ik van plan om een vernieuwde review te schrijven over Mullvad. Goed idee, of denken jullie 'laat maar zitten'?
Citaat van Demo op 27 april 2019, 09:301 uur geleden zei Duken:Spijtig van deze Koningsdag. Bij ons staat bijna niemand met zijn kleedje
Je moet in Amsterdam niet denken dat je even normaal wat boodschappen kan doen, want alle winkelstraten en winkelcentra zijn vergeven van de kleedjes met de meest grote rommelzooi die je morgen geheel gratis van de straat kan plukken, want geen hond neemt die bende weer mee terug naar huis.
1 uur geleden zei Duken:Spijtig van deze Koningsdag. Bij ons staat bijna niemand met zijn kleedje
Je moet in Amsterdam niet denken dat je even normaal wat boodschappen kan doen, want alle winkelstraten en winkelcentra zijn vergeven van de kleedjes met de meest grote rommelzooi die je morgen geheel gratis van de straat kan plukken, want geen hond neemt die bende weer mee terug naar huis.
Citaat van ShadowMaster op 27 april 2019, 10:14Fijne koningsdag allen
![]()
ik moet werken straks
Fijne koningsdag allen
ik moet werken straks
Citaat van Duken op 28 april 2019, 21:08Net all you need is love film bekeken. Leuke film, beetje fout in de zomer periode maar geeft toch een lach. Nederlandse feel-good movie dus
![]()
@Monkie, natuurlijk kan dat. Maar niet meer tevreden over andere VPN. Ik zit nog steeds bij PIA en blijf nog tevreden. Of misschien ik wat en heb je een geheime tip?
Net all you need is love film bekeken. Leuke film, beetje fout in de zomer periode maar geeft toch een lach. Nederlandse feel-good movie dus
@Monkie, natuurlijk kan dat. Maar niet meer tevreden over andere VPN. Ik zit nog steeds bij PIA en blijf nog tevreden. Of misschien ik wat en heb je een geheime tip?
Citaat van William op 29 april 2019, 06:008 uur geleden zei Duken:
Ik gebruik Mullvad weer sinds vorig jaar augustus/september (uit me hoofd). Daarvoor gebruikte ik OVPN, wat ook een prima VPN is.
Tijdens de test in 2017, was ik minder te spreken over de interface en downloadsnelheid van Mullvad. In 2018 wou ik Mullvad opnieuw testen vanwege de nieuwe interface. Al werd ik toen ook blij verrast door de downloadsnelheid.
De downloadsnelheid is hetzelfde als zonder VPN. Dat is dus zeker een verbeterpunt in vergelijking met 2017. Waarom zou ik dan nog 10 euro betalen, als Mullvad 5 euro kost.
8 uur geleden zei Duken:
Ik gebruik Mullvad weer sinds vorig jaar augustus/september (uit me hoofd). Daarvoor gebruikte ik OVPN, wat ook een prima VPN is.
Tijdens de test in 2017, was ik minder te spreken over de interface en downloadsnelheid van Mullvad. In 2018 wou ik Mullvad opnieuw testen vanwege de nieuwe interface. Al werd ik toen ook blij verrast door de downloadsnelheid.
De downloadsnelheid is hetzelfde als zonder VPN. Dat is dus zeker een verbeterpunt in vergelijking met 2017. Waarom zou ik dan nog 10 euro betalen, als Mullvad 5 euro kost.
Citaat van William op 1 mei 2019, 17:36Avond allemaal. Heel de dag is het bewolkt, en wat begint er om half 8 te schijnen? Juist, de zon. 😂
Als alles goed verloopt, dan loopt hier begin september een nieuwe pup rond.
Avond allemaal. Heel de dag is het bewolkt, en wat begint er om half 8 te schijnen? Juist, de zon. 😂
Citaat van Duken op 1 mei 2019, 20:222 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal. Heel de dag is het bewolkt, en wat begint er om half 8 te schijnen? Juist, de zon. 😂
Goedenavond! Wij vandaag in de dierentuin geweest. Kaartjes gewonnen met de postcode loterij. Yes
![]()
nog 5 maanden dus, spannend! Erg leuk dat je pup dan eindelijk mag komen. 🐕
2 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal. Heel de dag is het bewolkt, en wat begint er om half 8 te schijnen? Juist, de zon. 😂
Goedenavond! Wij vandaag in de dierentuin geweest. Kaartjes gewonnen met de postcode loterij. Yes
nog 5 maanden dus, spannend! Erg leuk dat je pup dan eindelijk mag komen. 🐕
Citaat van Demo op 2 mei 2019, 15:4119 uur geleden zei Duken:Wij vandaag in de dierentuin geweest. Kaartjes gewonnen met de postcode loterij.
Aapies 🦍 kijken is altijd leuk als het tenminste een beetje redelijk weer is. 🐒 Hopelijk heb je die (gratis) kaartjes niet al tig keer zelf betaald door mee te doen aan die Loterij.
19 uur geleden zei Duken:Wij vandaag in de dierentuin geweest. Kaartjes gewonnen met de postcode loterij.
Aapies 🦍 kijken is altijd leuk als het tenminste een beetje redelijk weer is. 🐒 Hopelijk heb je die (gratis) kaartjes niet al tig keer zelf betaald door mee te doen aan die Loterij.